System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Podanie informacji do publicznej wiadomości o wydanej decyzji Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.5.17.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach nr 91, 92/2 obręb Błądkowo, gmina Dobra"..
Dobra, dnia 22.10.2021 r.
OŚiGW.6220.5.19.2021.AW
Podanie informacji o wydanej decyzji
do publicznej wiadomości
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),
informuję,
że w dniu 22 października 2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 25.08.2021 r. znak:WST-K.4220.284.2021.AL,Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 24.08.2021 r. znak:ZNS.9022.2.1.27.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Gryficach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 18.08.2021 r.znak:SZ.ZZŚ.1.4360.154.2021.AŚ, została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.5.17.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:
,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach nr 91, 92/2 obręb Błądkowo, gmina Dobra”
Wnioskodawca: PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa.
W związku z powyższym istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji, która od dnia 22.10.2021 do dnia 05.11.2021 r. została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, adres www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.
Z pozostałą dokumentacją sprawy można się zapoznawać w Urzędzie Miejskim w Dobrej, przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (91 3914528).
BURMISTRZ DOBREJ
KRZYSZTOF WRZESIEŃ
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 22-10-2021 09:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-10-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 14:32 |