Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Burmistrz Miasta i Gminy Dobra

mgr inż. Krzysztof Wrzesień

Tel. 91 39 14 528

Email: burmistrz@dobragmina.pl

Stanowisko w bezpośrednich wyborach. Wykonuje zadania wynikające z ustawy o samorządzie terytorialnym oraz innych przepisów określających status Burmistrza

Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:

  1. reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
  2. prowadzenie bieżących spraw Gminy,
  3. podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
  4. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
  5. zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
  6. okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
  7. koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  8. rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi
    w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
  9. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
  10. czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
  11. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  12. upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
    i innych upoważnień zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  13. przyjmowanie oświadczeń majątkowych od sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających i członków organów zarządzających gminną osobą prawną oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  14. analizowanie złożonych oświadczeń majątkowych i przedstawianie wyników Radzie
  15. realizacja jako Szefa Obrony Cywilnej Gminy zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,
  16. wykonywanie zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  17. wydawanie zarządzeń dotyczących prowadzenia spraw gminy,
  18. składanie Radzie sprawozdań z działalności Burmistrza,
  19. inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie Gminy,
  20. koordynowanie opracowania projektów rozwoju Gminy,
  21. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, Regulamin oraz uchwały Rady.
  22.  Burmistrz jest kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dawid Arkadiusz Mitłosz 19-10-2005 12:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2014
Ostatnia aktualizacja: Dorota Kisiel 18-11-2019 16:09