Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ostatnio dodane

Lp. Nazwa dokumentu
1 Zarządzenie Nr 29/205 Burmistrza Dobrej z dnia 19 czerwca 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących planowania działań Gminy Dobra w zakresie zwiększenia dostępności usług publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w związku z udziałem w projekcie Dostępny Samorząd 2.0.
2 Zarządzenie Nr 28/2025 Burmistrza Dobrej z dnia 18 czerwca 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsulatacji społecznych dotyczących projektu "Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2026"
3 Zarządzenie Nr 32/2025 Burmistrza Dobrej z dnia 27 czerwca 2025 r. w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej do załatwienia indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących zryczłtowanego dodatku energetycznego
4 Zarządzenie Nr 31/2025 Burmistrza Dobrej z dnia 27 czerwca 2025 rt. w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej do prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnech w sprawach świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym
5 Zarządzenie Nr 30/2025 Burmistrza Dobrej z dnia 25 czerwca 2025 r. w sprawie zmian budżetu gminy Dobra na 2025 rok
6 Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
7 Plan rzeczowo-finansowy przedsięwzięcia grantowego w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
8 Ogłoszenie o wyniku konsultacji społecznych
9 Protokół z konsultacji Społecznych
10 Zarządzenie Nr 33/2025 Burmistrza Dobrej z dnia 27 czerwca 2025 roku w sprawie wprowadzenia „Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 – 2026”