System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budżet 2012
UCHWAŁA NR XIII / 86 / 2011
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 19 grudnia 2011r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2012 rok.
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 oraz pkt 9 lit. d, lit. i ; ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr.142, poz.1591, z późn. zm.) oraz art. 233 do 237, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)
Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu Gminy (załącznik Nr 1)
w wysokości: 11.814.825,20 zł
z tego:
dochody bieżące 11.468.825,20 zł
dochody majątkowe 346.000,00 zł
§ 2. Ustala się wydatki budżetu Gminy (załącznik Nr.2)
w wysokości 12.288.067,20 zł,
z tego:
wydatki bieżące 11.430.067,20 zł
wydatki majątkowe 858.000,00 zł
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w wysokości 473.242,00 zł,
który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
zaciąganych kredytów 300.000,00 zł,
wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku 173.242,00 zł
bieżącym budżetu
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 8)
przychody budżetu Gminy w wysokości 1.173.242,00 zł
rozchody budżetu Gminy w wysokości 700.000,00 zł,
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
ogólną w wysokości 30.000,- zł,
celową w wysokości 30.500,- zł z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe
§ 6. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją:
zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 3, 1.651.968,- zł
opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (art.18.ustawy o wychowaniu w trzeźwości) oraz za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż
napojów alkoholowych ( art. 11 cyt. ustawy ) (załącznik Nr 4) 48.500,- zł
4) Ustala się wydatki w kwocie (załącznik Nr 4) 5.000,- zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania
narkomanii
5) Ustala się wydatki w kwocie (załącznik Nr 5) 69.429,20 zł,
na realizację projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej
§ 7. Ustala się dotacje:
a) celowe na zadania własne gminy w kwocie 272.300 zł. Załącznik nr 6.
b) podmiotową dla samorządowej instytucji kultury w kwocie 200.000 zł. Załącznik nr 7.
§ 8. Ustala się plan przychodów i wydatków zakładów budżetowych zgodnie
z załącznikiem Nr.9 do uchwały.
§ 9. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych do wysokości 200.000zł, przeznaczonych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, podlegających spłacie lub wykupowi w roku budżetowym.
§ 10. Upoważnia się Burmistrza do:
dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych w tym :
uposażeń i wynagrodzeń ze stosunku pracy
majątkowych,
z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.
przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków kierownikom jednostek organizacyjnych.
lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
udzielania pożyczek i poręczeń do wysokości 200.000,-zł w roku budżetowym.
§ 11. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
1
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 19-06-2013 08:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-06-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 19-06-2013 08:15 |