System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Informacja o wydanej decyzji w dniu 21 maja 2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 10.03.2021 r. znak:WST-K.4220.78.2021.AP, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 08.03.2021 r.znak:ZNS.9022.2.1.7.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 05.03.2021 r.znak:SZ.ZZŚ.3.4360.54.2021.MM, została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.7.21.2020.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew.: 423/1; 423/2; 440/1; 440/2 oraz 424 obręb Dobropole, gmina Dobra?
Dobra, dnia 31.05.2021 r.
OŚiGW.6220.7.25.2020.AW
Podanie informacji o wydanej decyzji
do publicznej wiadomości
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),
informuję,
że w dniu 21 maja 2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 10.03.2021 r. znak:WST-K.4220.78.2021.AP, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 08.03.2021 r.znak:ZNS.9022.2.1.7.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 05.03.2021 r.znak:SZ.ZZŚ.3.4360.54.2021.MM, została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.7.21.2020.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:
,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew.: 423/1; 423/2; 440/1; 440/2 oraz 424 obręb Dobropole, gmina Dobra”
Inwestor: PVE 193 Sp. z. o. o. z siedzibą przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 7/1 C
w Bydgoszczy.
W związku z powyższym istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji, która w dniu 31.05.2021 została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, adres www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.
Z pozostałą dokumentacją sprawy można się zapoznawać w Urzędzie Miejskim w Dobrej, przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (91 3914528).
BURMISTRZ DOBREJ
KRZYSZTOF WRZESIEŃ
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 31-05-2021 13:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-05-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 14:41 |