System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obwieszczenie -zawiadomienie o przedłużeniu terminu wydania decyzji środowiskowej na podstawie wniosku złożonego przez firmę EE Tucze Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Łostowickiej 29 w Gdańsku, reprezentowanej przez pełnomocnika p. Rafała Odrobińskiego w sprawie wydania decyzji środowiskowej pn. ,,Farma fotowoltaiczna Tucze na nieruchomościach obejmującej działki oznaczone w ewidencji gruntów nr 276/1, 353/5, 358, 359, 360, 361, 363, 364/1 w obrębie Tucze.
Dobra, dnia 29.12.2020 r.
OŚiGW.6220.3.26.2020.AW
OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 36 § 1 i 2 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 265 z późn.zm.) w związku z art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn.zm),
zawiadamiam strony postępowania
o przedłużeniu terminu wydania decyzji środowiskowej na podstawie wniosku złożonego przez firmę EE Tucze Sp. z o. o. z siedzibą przy
ul. Łostowickiej 29 w Gdańsku, reprezentowanej przez pełnomocnika p. Rafała Odrobińskiego w sprawie wydania decyzji środowiskowej pn. ,,Farma fotowoltaiczna Tucze” na nieruchomościach obejmującej działki oznaczone w ewidencji gruntów nr 276/1, 353/5, 358, 359, 360, 361, 363, 364/1
w obrębie Tucze.
W związku z toczącym się postępowaniem w przedmiocie wydania decyzji środowiskowej na realizację w/w przedsięwzięcia oraz jeżeli jest przeprowadzana ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, przed wydaniem decyzji środowiskowej organ właściwy do wydania tej decyzji opiniuje i uzgadnia warunki realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
Burmistrz Dobrej jako organ prowadzący postępowanie w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, bądź jej zmiany,
ma również obowiązek zapewnienia możliwości udziału społeczeństwa w ramach prowadzonego postępowania.
Jednocześnie, na podstawie art. 36 § 1 i 2 K.p.a zawiadamiam Strony o przedłużeniu postępowania administracyjnego
w przedmiotowej sprawie.
Zgodnie z art. 35 § 3 K.p.a. załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Przedmiotowa sprawa zalicza się do spraw szczególnie skomplikowanych. W myśl art. 35 § 5 ww. ustawy do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Przedłużenie postępowania związane jest z koniecznością przedłożenia przez Wnioskodawcę raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień wyrażonych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie oraz przeprowadzeniem procedury udziału społeczeństwa w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
W związku z powyższym, nie jest możliwe wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w terminie przewidzianym w art. 35 § 3 kodeksu postępowania administracyjnego, a w nawiązaniu do art. 36 § 1 i 2 k.p.a. przedłużam termin załatwienia sprawy do dnia 31 maja 2021 r.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 49 k.p.a. w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 z późn.zm.)- niniejsze obwieszczenie-zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.pl, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo Sołectwa.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 30-12-2020 14:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-12-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 14:54 |