System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Uchwała Nr XXXVII/223/2014 z dn.22.01.2014 r. w/s rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrej
Uchwała Nr XXXVII/223/2014
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 22 stycznia 2014 roku
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrej
Na podstawie art. 18 ust. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) w związku z art. 229 pkt. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1980 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., Nr 267 z późn. zm.), Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje.
§ 1. Po rozpatrzeniu skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrej Pani Ewy Dmochowskiej-Hatalskiej złożonej przez Panią Sylwię Rusnak i po zapoznaniu się z wyjaśnieniami Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrej i skarżącej uznaje się skargę za bezzasadną.
§ 2. Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej do powiadomienia skarżącego o sposobie załatwienia skargi.
§ 3 .Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Ostrowska | 29-01-2014 13:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Ostrowska | 29-01-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Barbara Ostrowska | 29-01-2014 13:01 |