Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 62/2019 Burmistrza Dobrej z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Gminnych Centrach Informacji i jednostkach Ochotniczch Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Dobra na dzień 31 grudnia 2019 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Ostrowska 29-11-2019 14:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Ostrowska 29-11-2019
Ostatnia aktualizacja: - 29-11-2019 14:40