Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA DOBREJ o: 1. wpłynięciu pisma Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Łobzie z dnia 21.08.2019 r., które wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu 22.08.2019 r., znakPS-ZNS-407/20/35/2019 o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia planowanego przez firmę Greenprojekt 10 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Górników z ,,Danuty 25/60 w Jaworznie, polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino II o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 103 obręb 005 Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania oraz przyłączem. 2. wpłynięciu pisma Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 20.08.2019 r., które wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu 22.08.2019 r. znak: SZ.RZŚ.436.1.421.2019.AZ o braku konieczności przeprowadzenia oceny z jednoczesnym określeniem warunków realizacji przedsięwzięcia planowanego przez firmę Greenprojekt 10 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Górników z ,,Danuty 25/60 w Jaworznie, polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino II o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 103 obręb 005 Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania oraz przyłączem".

Dobra, dnia 23.08.2019 r.

OŚiGW.6220.2.7.2019.AW   

                   ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA DOBREJ

         Na podstawie art. 10, 28 oraz 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), oraz art. 64 ust. 1, pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn.zm.),

zawiadamiam strony postępowania o:

  1. wpłynięciu pisma Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Łobzie z dnia 21.08.2019 r., które wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu22.08.2019 r., znakPS-ZNS-407/20/35/2019 o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia planowanego przez firmę Greenprojekt 10 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Górników z ,,Danuty” 25/60 w Jaworznie, polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino II o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 103 obręb 005 Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania oraz przyłączem”.
  2. wpłynięciu pisma Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 20.08.2019 r., które wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu 22.08.2019 r. znak: SZ.RZŚ.436.1.421.2019.AZ o braku konieczności  przeprowadzenia oceny
    z jednoczesnym określeniem warunków realizacji przedsięwzięcia
    planowanego przez firmę Greenprojekt 10 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Górników z ,,Danuty” 25/60 w Jaworznie, polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino II o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 103 obręb 005 Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania oraz przyłączem”.

            Celem postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko powyższego przedsięwzięcia jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.

Zgodnie z art. 10 § 1 K. p. a organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 28 K. p. a, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

            Zgodnie z art. 73 K. p. a. 73  § 1 strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.

Niniejsze zawiadomienie zostaje podane także stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych
na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: bip.dobragmina.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra.

            Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

            Ponadto, pouczam o prawie wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w przypadkach wskazanych w art. 37 § 1 Kpa. 

W związku z powyższym strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7 30 – 15 30  oraz składać uwagi i wnioski w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym- na adres sekretariat@dobragmina.pl - w temacie wniosku należy wpisać ,,Decyzja środowiskowa dotycząca budowy farmy fotowoltaicznej w Anielinie na terenie działki nr 103 obręb Anielino.”

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.                  

Niniejsze zawiadomienie jest informacją dla stron postępowania o podjętych czynnościach administracyjnych, które staje się skuteczne od dnia doręczenia.

Pouczenie

            Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2018 r., poz. 2096 ze zm.), w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Burmistrz Dobrej

Krzysztof Wrzesień

                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Otrzymują:

  1. Greenprojekt 10 Sp. z o. o.

            ul. Długa 3/1

            43-100 Tychy.

  1. Strony postępowania przez zawiadomienie wg rozdzielnika.

Do wiadomości:

  1. Regionalna Dyrekcja

            Ochrony Środowiska

            ul. Adama Mickiewicza 26

            75-004 Koszalin.

  1. Państwowy Powiatowy

Inspektor Sanitarny w Łobzie

ul. Niepodległości 66

73-150 Łobez.

  1. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie,

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

ul. Tama Pomorzańska 13 A

70-030 Szczecin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Agnieszka Witkowska,
tel. 91/39 14 528,  729 055 531, e-mail:a.witkowska@dobragmina.pl

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Witkowska 23-08-2019 13:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Witkowska 23-08-2019
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 31-05-2023 15:07