System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zawiadomienie Burmistrza Dobrej o wydaniu postanowienia o wznowieniu postępowania w przedmiocie uzyskania deczyji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na ,,Budoiwe farmy fotowoltaicznej PV Anielino I o mocy wytwórczej do !MW na dizałce o nr ew. nr 100 obręb ANIELINO wraz z niezbędną infrastrukturą techniczn, magazynem energii, stacją ładowania" oraz o wystąpieniu o opinię do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, Państwowego Powiatowego Inspektora sanitarnego w Łobzie oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Szczecinie
Dobra, dnia 19.07.2019 r.
OŚiGW.6220.1.17.2019.AW
ZAWIADOMIENIE
Burmistrz Dobrej, działając na podstawie art. 10 § 1 w związku z art. 97 § 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) zawiadamia strony postępowania o:
- Wydaniu w dniu 19.07.2019 r. postanowienia (znak:OŚiGW.6220.1.13.2019.AW)
o wznowieniu postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino I o mocy wytwórczej do 1 MW
na działce o nr ewidencyjnym 100 obręb Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania”.
- Wystąpieniu pismem z dnia 19.07.2019 r. znak: OŚiGW.6220.01.14.2019.AW do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Szczecinie, Wydziału Spraw Terenowych w Koszalinie, z prośbą o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko. - Wystąpieniu pismem z dnia 19.07.2019 r. znak: OŚiGW.6220.01.15.2019.AW do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie, z prośbą o ponowną opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko lub podtrzymanie dotychczasowej opinii wyrażonej w piśmie z dnia 23 stycznia 2019 r. znak:PS-ZNS-407/1/1/2019.
- Wystąpieniu pismem z dnia 19.07.2019 r. znak: OŚiGW.6220.01.16.2019.AW do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Szczecinie, z prośbą o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko lub podtrzymanie dotychczasowej opinii wyrażonej w piśmie z dnia 25 stycznia 2019 r. znak:SZ.RZŚ.436.1.20.2019.AW
- Jednocześnie zawiadamia się strony postępowania o możliwości zapoznania się
z treścią postanowienia i innymi zebranymi materiałami dowodowymi w przedmiotowej sprawie w Urzędzie Miejskim w Dobrej, w pokoju nr 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7 30 – 15 30 oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym- na adres sekretariat@dobragmina.pl - w temacie
W wiadomości należy wpisać ,,Decyzja środowiskowa dotycząca budowy farmy fotowoltaicznej w Anielinie na terenie działki nr 100 obręb Anielino.”
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i opinii pomocniczych.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: bip.dobragmina.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra.
Niniejsze zawiadomienie jest informacją dla stron postępowania o podjętych czynnościach administracyjnych, które staje się skuteczne od dnia doręczenia.
Pouczenie
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.), w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Krzysztof Wrzesień
Burmistrz Dobrej
Otrzymują:
- Greenprojekt 10 Sp. z o. o.
ul. Długa 3/1
43-100 Tychy.
- Strony postępowania przez zawiadomienie wg rozdzielnika.
Do wiadomości:
- Regionalna Dyrekcja
Ochrony Środowiska
ul. Adama Mickiewicza 26
75-004 Koszalin.
- Państwowy Powiatowy
Inspektor Sanitarny w Łobzie
ul. Niepodległości 66
73-150 Łobez.
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie,
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13 A
70-030 Szczecin.
Sprawę prowadzi: Agnieszka Witkowska,
tel. 91/39 14 538, e-mail:a.witkowska@dobragmina.pl
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 19-07-2019 11:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Witkowska | 19-07-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 15:10 |