System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obwieszczenie - zawiadomomienie o wszczęciu postępowania
Dobra, dnia 07.02.2019 r.
IBIZP.6730.4.2019.SK
OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, dalej Kpa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) oraz art. 59 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945), zawiadamia się, że po rozpatrzeniu wniosku z dnia 02.01.2019 r., który złożyli:
Państwo Barbara i Krzysztof Turbaczewscy
ul. Przewiewna 27
70-731 Szczecin
zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy części działki
nr ewid. 83/2, obręb Tucze, gmina Dobra, oznaczonej symbolem „C” zgodnie ze wstępnym projektem podziału
dla inwestycji polegającej na:
budowie budynku rekreacji indywidualnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Informuję, że strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym, a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra w pokoju nr 14 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 (tel. 913914528).
Zgodnie z art. 35 §5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 40 Kpa pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 41 §1 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 - niniejsze zawiadomieni zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra oraz tablicy ogłoszeń właściwego miejscowo Sołectwa.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
mgr. inż. Krzysztof Wrzesień
Załączniki do pobrania
| Pobierz | 
|---|
| Pobierz spakowane pliki | 
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data | 
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Sebastian Kuran | 08-02-2019 08:22 | 
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-02-2019 | |
| Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 08-02-2019 08:33 | 


