Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydnaia warunków zabudowy

Dobra, dnia 06.11.2018 r.

IBiZP.6730.24.2.2018.SK

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania warunków zabudowy

 

Na podstawie art. 49 oraz art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, dalej Kpa (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.) oraz art. 59 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 ze zm.) zawiadamia się, że po rozpatrzeniu wniosku z dnia 24.10.2018 r., który złożyli: Państwo Elwira i Jan Bąk, ul. Bohaterów Warszawy 76a, 72-200 Nowogard, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy działki oznaczonej nr ewid. 85/56 obręb Tucze, gmina Dobra, dla inwestycji polegającej na: budowie budynku rekreacji indywidualnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

Informuję, że strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym, a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra w pokoju nr 14 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 (tel. 913914528).

Zgodnie z art. 35 §5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 40 Kpa pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

Zgodnie z art. 41 §1 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 

Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy
inż. Dorota Kisiel

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Kuran 08-11-2018 08:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 08-11-2018
Ostatnia aktualizacja: - 08-11-2018 08:52