Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Konsultacje społeczne projektu 'Strategii Rozwoju dla Gminy Dobra na lata 2017-2026'

Dobra, dn. 22.05.2017 r.

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 39 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016, poz. 353), Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości informację w sprawie: Konsultacji społecznych projektu „Strategii Rozwoju dla Gminy Dobra na lata 2017-2026”. Jest to dokument opracowany w celu realizacji polityki rozwoju na szczeblu gminnym, zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016, poz. 383).

 

Projekt „Strategii Rozwoju dla Gminy Dobra na lata 2017-2026” będzie wyłożony do wglądu w terminie od 23 maja 2017 r. do 22 czerwca 2017 r. w następujących formach:

1)    Udostępnienie w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej Gminy Dobra www.dobragmina.pl w zakładce „Aktualności” oraz Biuletynie Informacji Publicznej  www.bip.dobragmina.pl.

2)    Udostępnienie w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 14).

 

Konsultacje społeczne prowadzone będą od 23 maja 2017 r. do 22 czerwca 2017 r. Formami konsultacji społecznych są:

1)    Wniesienie uwag i wniosków pisemnych. Uwagi i wnioski można przekazywać drogą elektroniczną na adres s.kuran@dobragmina.pl, drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, z dopiskiem „Strategia” lub bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, pokój nr 14.

2)    Wniesienie uwag i wniosków ustnych. Uwagi i wnioski można przekazywać bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, pokój nr 14. Sprawą zajmuje się Pan Sebastian Kuran.

3)    Udział w spotkaniu otwartym połączonym z debatą zaplanowanym w Urzędzie Miejskim w Dobrej na dzień 13 czerwca 2017 r. o godzinie 15.00. Podczas spotkania będzie możliwość składania uwag i wniosków pisemnych oraz ustnych.

 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.

Burmistrz Dobrej zachęca do zapoznania się z przedmiotowym projektem oraz zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych.

 

 

Burmistrz Dobrej

Piotr Hebda

Dokumenty do pobrania:

 

Projekt Strategii Rozwoju dla Gminy Dobra na lata 2017-2026.pdf - POBIERZ

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Kuran 22-05-2017 08:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 22-05-2017
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 22-05-2017 08:27