Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Błądkowie 14/3


O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U

Burmistrz Dobrej

ogłasza drugi ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego wraz udziałem w budynku gospodarczym położonych we wsi Błądkowo, powiat łobeski

Oznaczenie nieruchomości

numer działki

powierzchnia działki w m2

cena wywoławcza netto

wadium 10%

postąpienie nie mniej niż

Lokal mieszkalny, Błądkowo 14/3

8/8

354

(udział

358/1000)

17.000,00 zł

1.700,00 zł

170,00 zł

Pomieszczenie gospodarcze

8/7

1288

(udział 190/1000)

3.000,00 zł

300,00 zł

30,00 zł

Przedmiotem sprzedaży jest: lokal mieszkalny nr 3, o pow. 38,05 m2 składający się z jednego pokoju, kuchni, łazienki (bez wyposażenia) oraz sieni umiejscowiony na parterze w budynku we wsi Błądkowo 14, z udziałem 358/1000 w działce gruntowej nr 8/8. Lokal posiada instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. Jednocześnie z lokalem związane jest przynależne pomieszczenie w budynku gospodarczym położonym na działce nr 8/7, obręb Błądkowo, w udziale w budynku i działce gruntowej 190/1000.

KW - działki SZ1L/00018750/7, KW - lokalu SZ1L/00019216/9, KW - działki z budynkiem gospodarczym SZ1L/00018751/4. Objęte przetargiem nieruchomości stanowią jedną całość i nie mogą być sprzedane oddzielnie. Sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT.

W/w nieruchomości nie są obciążone żadnymi prawami rzeczowymi, prawami osób trzecich ani hipotekami. Postąpienie - nie mniej niż umieszczone w ogłoszeniu, o wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu. I przetarg odbył się w dniu 08.12.2016r.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium na konto: BS Goleniów, nr 26 9375 1041 5502 4471 2000 0190 najpóźniej do dnia 17.01.2017 roku, datą uiszczenia wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty .

Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ulica Rynek 1, w dniu 23 stycznia 2017 r. rozpoczęcie o godzinie 1000 w pokoju nr 2. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. W przypadku przegrania przetargu wadium zostanie w całości wypłacone w ciągu trzech dni od dnia zamknięcia przetargu. Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwraca się. O miejscu i terminie podpisania umowy notarialnej zwycięzca przetargu zostanie poinformowany w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu zgodnie z art. 41 ustawy o gospodarce nieruchomości. Warunkiem podpisania do umowy jest zapłata ustalonej kwoty w przetargu na konto gminy. Należność za nabycie nieruchomości wpłaca się najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej, datą dokonania wpłaty jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty. Wszelkie koszty notarialne i sądowe pokrywa strona kupująca.

Zastrzega się prawo odwołania ogłoszonego przetargu.

Szczegółowych informacji udziela Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, tel. 91 39 14 528.

Dobra, dnia 20.12.2016 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marysia Elert 21-12-2016 08:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marysia Elert 21-12-2016
Ostatnia aktualizacja: - 21-12-2016 08:48