Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: 'Przebudowie istniejącej oczyszczalni ścieków z rozbudową o biologiczną oczyszczalnię ścieków o przepustowości ok. 8,5 m3/d, na terenie działki oznaczonej w ewid. gruntów nr 432/18, wraz z odprowadzeniem wody do rowu na terenie działki oznaczonej w ewid. gruntów nr 146, obręb Dobropole, gm. Dobra'

Dobra, dnia 07.10.2014 r.

DGMiK.6730.26.6.2014.SK

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 59 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w związku z art. 10, art. 28 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 07.10.2014 r. zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, na podstawie wniosku złożonego przez: AquaEco Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 7, 60-177 Poznań, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: „Przebudowie istniejącej oczyszczalni ścieków z rozbudową o biologiczną oczyszczalnię ścieków o przepustowości ok. 8,5 m3/d, na terenie działki oznaczonej w ewid. gruntów nr 432/18, wraz z odprowadzeniem wody do rowu na terenie działki oznaczonej w ewid. gruntów nr 146, obręb Dobropole, gm. Dobra”.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl, wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo sołectwa.

Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 K.p.a. – niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra oraz właściwego miejscowo Sołectwa.

Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 08-10-2014 12:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 08-10-2014
Ostatnia aktualizacja: - 08-10-2014 12:35