Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: 'Budowie całorocznego domku rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr 50/12 i 50/11, obręb Tucze, gmina Dobra

Dobra, dnia 30.07.2014 r.

DGMiK.6730.16.5.2014.SK

OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

 

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 03.06.2014 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne, na podstawie wniosku złożonego przez: Sergiusza Bylińskiego, zam. ul. Lekarska 4/3, 71-820 Szczecin, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: „Budowie całorocznego domku rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr 50/12 i 50/11, obręb Tucze, gmina Dobra”.

Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 28 K.p.a, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530.

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 K.p.a. – niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra oraz właściwego miejscowo Sołectwa.

Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy
inż. Dorota Kisiel

Otrzymują:

  1. Sergiusz Byliński, ul. Lekarska 4/3, 71-820 Szczecin,
    adres do korespondencji: ul. Wojska Polskiego 134A, 72-004 Tanowo,
  2. Strony postępowania zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamia się
    o wydawanych dokumentach w powyższej sprawie obwieszczeniem Burmistrza.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 31-07-2014 10:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 31-07-2014
Ostatnia aktualizacja: - 31-07-2014 10:10