System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obwieszczenie - zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: 'Budowie całorocznego domku rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr 50/12, obręb Tucze, gmina Dobra'
Dobra, dnia 10.06.2014 r.
DGMiK.6730.16.2.2014.SK
OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267) oraz art. 59 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz.647 z późn. zm.), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 03.06.2014 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne, na podstawie wnioskuzłożonego przez: Sergiusza Bylińskiego, zam. ul. Lekarska 4/3, 71-820 Szczecin, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: „Budowie całorocznego domku rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr 50/12, obręb Tucze, gmina Dobra”.
Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 K.p.a, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 K.p.a. – niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra oraz właściwego miejscowo Sołectwa.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Otrzymują:
1) Sergiusz Byliński, ul. Lekarska 4/3, 71-820 Szczecin,
adres do korespondencji: ul. Wojska Polskiego 134A, 72-004 Tanowo,
2) Strony postępowania zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamia się
o wydawanych dokumentach w powyższej sprawie obwieszczeniem Burmistrza.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 23-06-2014 08:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 23-06-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 23-06-2014 08:36 |