Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na: 'Budowie przepustu oraz likwidacji przepustu w m. Krzemienna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 146 w km 7+00 oraz km 7+010, zlokalizowanej na nieruchomości oznaczonej nr ewid. gruntów 222 Wp i 311 Wp oraz 308 dr i 109 dr w miejscowości Krzemienna, gmina Dobra'

Dobra, dnia 13.02.2014 r.

DGMiK.6733.02.2.2014.SK

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), art. 50 ust.1, art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) na podstawie wniosku złożonego przez:

Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie,
ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin
za pośrednictwem:M-N-G Mosty Nowej Generacji, Krystyna Miecznikowska,
ul. Wólczyńska 300A, 01-919 Warszawa

informuję, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

„Budowie przepustu oraz likwidacji przepustu w m. Krzemienna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 146 w km 7+00 oraz km 7+010, zlokalizowanej na nieruchomości oznaczonej nr ewid. gruntów 222 Wp i 311 Wp oraz 308 dr i 109 dr w miejscowości Krzemienna, gmina Dobra”.

Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 28 K.p.a. stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy
inż. Dorota Kisel

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 13-02-2014 14:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 13-02-2014
Ostatnia aktualizacja: - 13-02-2014 14:36