Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na: 'Budowie linii kablowej nn 0,4 kV, węzła kablowego i złączy kablowo-pomiarowych na terenie działek nr 84, 98, 91/4, obręb Tucze'

Dobra, dnia 02.07.2013 r.

DGMiK.6733.03.9.2013.SK

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w związku z art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 02.07.2013 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne, na podstawie wnioskuzłożonego przez ENEA OperatorSp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, za pośrednictwem pełnomocnika Pani Małgorzaty Soczawa, ENEOS Sp. z o.o., ul. Ku Słońcu 34, 71-080 Szczecin, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na: „Budowie linii kablowej nn 0,4 kV, węzła kablowego i złączy kablowo-pomiarowych na terenie działek nr 84, 98, 91/4, obręb Tucze”.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo sołectwa.

Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

 

Burmistrz Dobrej

Barbara Wilczek

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: 03-07-2013 12:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 03-07-2013
Ostatnia aktualizacja: - 03-07-2013 12:15