Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o konsultacjach społecznych

Burmistrz Dobrej ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu „Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 – 2026”.

Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i instytucji działających na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami. Projekt zarządzenia ma na celu poprawę dostępności usług publicznych oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi wszystkim osobom, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Termin konsultacji: od 18 czerwca 2025 r. do 25 czerwca 2025 r.

Forma konsultacji: poprzez dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszenia uwag do projektu zarządzenia.

Dokumenty dostępne są:

Wypełniony formularz należy dostarczyć:

  • drogą elektroniczną na adres sekretariat@dobragmina.pl z dopiskiem konsultacje – osoby ze szczególnymi potrzebami,
  • bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210  Dobra (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu.

Zachęcamy do aktywnego udziału w konsultacjach społecznych, ponieważ każda opinia jest dla nas ważna i pomoże stworzyć przyjazne, dostępne środowisko dla wszystkich mieszkańców Gminy Dobra.   

Dobra, dn. 18.06.2025 r.

Burmistrz Dobrej 
Krzysztof Wrzesień

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Kuran 25-06-2025 14:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 25-06-2025
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 27-06-2025 14:42