System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o konsultacjach społecznych
Burmistrz Dobrej ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu „Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 – 2026”.
Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i instytucji działających na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami. Projekt zarządzenia ma na celu poprawę dostępności usług publicznych oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi wszystkim osobom, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Termin konsultacji: od 18 czerwca 2025 r. do 25 czerwca 2025 r.
Forma konsultacji: poprzez dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszenia uwag do projektu zarządzenia.
Dokumenty dostępne są:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra: www.bip.dobragmina.pl
- na stronie internetowej Gminy Dobra: www.dobragmina.pl
Wypełniony formularz należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres sekretariat@dobragmina.pl z dopiskiem konsultacje – osoby ze szczególnymi potrzebami,
- bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu.
Zachęcamy do aktywnego udziału w konsultacjach społecznych, ponieważ każda opinia jest dla nas ważna i pomoże stworzyć przyjazne, dostępne środowisko dla wszystkich mieszkańców Gminy Dobra.
Dobra, dn. 18.06.2025 r.
Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Kuran | 25-06-2025 14:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 25-06-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 27-06-2025 14:42 |