Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Podanie informacji o wydanej decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 16.09.2021 r. znak:OŚiGW.6220.4.11.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr 156/1 obręb Anielino, gmina Dobra"

                                                                                     Dobra, dnia 17.09.2021 r.

OŚiGW.6220.4.12.2021.AW    

Podanie informacji o wydanej decyzji

do publicznej wiadomości

 

            Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.),

informuję,

że w dniu 16.09.2021 roku, po uzyskaniu opinii  Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 21.07.2021 r. znak:WST-K.4220.257.2021.BM, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 22.07.2021 r. znak:ZNS.9022.2.1.24.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 13.07.2021 r. znak:SZ.ZZŚ.3.4360.163.2021.MM została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.4.11.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:

,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr 156/1 obręb Anielino, gmina Dobra”

Inwestor: PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o. o.,
   ul. Emilii Plater 53,
   00-113 Warszawa

W związku z powyższym istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji, która w dniu 17.09.2021 r. została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, adres www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni tj. od 17.09.2021 r. do 01.10.2021 r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.

Z pozostałą dokumentacją sprawy można się zapoznawać w Urzędzie Miejskim w Dobrej,  przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (91 3914528).

BURMISTRZ DOBREJ

                                                                                                                                                                                       KRZYSZTOF WRZESIEŃ

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Witkowska 17-09-2021 08:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-09-2021
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 31-05-2023 14:33