System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Podanie informacji o wydanej decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 16.09.2021 r. znak:OŚiGW.6220.4.11.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr 156/1 obręb Anielino, gmina Dobra"
Dobra, dnia 17.09.2021 r.
OŚiGW.6220.4.12.2021.AW
Podanie informacji o wydanej decyzji
do publicznej wiadomości
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.),
informuję,
że w dniu 16.09.2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 21.07.2021 r. znak:WST-K.4220.257.2021.BM, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 22.07.2021 r. znak:ZNS.9022.2.1.24.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 13.07.2021 r. znak:SZ.ZZŚ.3.4360.163.2021.MM została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.4.11.2021.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:
,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr 156/1 obręb Anielino, gmina Dobra”
Inwestor: PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o. o.,
ul. Emilii Plater 53,
00-113 Warszawa
W związku z powyższym istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji, która w dniu 17.09.2021 r. została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, adres www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni tj. od 17.09.2021 r. do 01.10.2021 r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.
Z pozostałą dokumentacją sprawy można się zapoznawać w Urzędzie Miejskim w Dobrej, przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (91 3914528).
BURMISTRZ DOBREJ
KRZYSZTOF WRZESIEŃ
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 17-09-2021 08:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-09-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 14:33 |