Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Informacja o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych o wniosku z dnia 17.03.2021 r. który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu 18.03.2021 r. uzupełnionym w dniach 09.04.2021 oraz 27.04.2021 r. złożonym przez Solar Polska New Energy PV 30 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Joachima Lelewela 8a w Szczecinie, reprezentowana przez pełnomocnika Michała Wawrowicza ,,WAEL? o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 50 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ew.: 425/14 obręb Dobropole, gmina Dobra.

 

                                                                                                    Dobra, dnia 29.04.2021 r

OŚiGW.6220.1.3.2021.AW

INFORMACJA
o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie

Stosownie do art. 21 ust 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz   o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn.zm.), Burmistrz Dobrej, informuje, że:

- dnia  18.03.2021 r. wpłynął wniosek złożony przez Solar Polska  New Energy PV 30 Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Joachima Lelewela 8a
w Szczecinie, reprezentowana przez pełnomocnika Michała Wawrowicza ,,WAEL“ o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 50 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ew.: 425/14 obręb Dobropole, gmina Dobra”.

Wniosek został uzupełniony w dniach: 09.04.2021 r. oraz 27.04.2021 r.

W związku z powyższym, strony postępowania mogą zapoznawać się ze złożonym wnioskiem, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530  pod nr telefonu 91/39 14 528, 729 055 531 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: sekretariat@dobragmina.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

BURMISTRZ DOBREJ

KRZYSZTOF WRZESIEŃ

             

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Witkowska 29-04-2021 14:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-04-2021
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 31-05-2023 14:43