System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Konkurs na wolne miejsce urzednicze w USC
U R Z Ą D M I E J S K I W D O B R E J
ul. Rynek 1, 72-210 Dobra
tel. (091) 39 14 528, fax. (091) 57 90 541
Burmistrz Dobrej
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: referent ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
• nieposzlakowana opinia
• wykształcenie mim. średnie
Wymagania dodatkowe:
• znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ewidencji ludności
• znajomość pracy w administracji,
• znajomość przepisów KPA.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds.ewidencji ludnosci i dowodów osobistych
• prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności , w tym związanych z prowadzeniem Powszechnego Elektronicznego Systemu Ludności „PESEL”
• przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy oraz prowadzenie ewidencji ludności w tym zakresie
• wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania
• udzielanie informacji adresowych
• prowadzenie rejestru wyborców i aktualizacje
• sporządzanie spisu wyborców i wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania
• współdziałanie z organami policji na rzecz umacniania dyscypliny meldunkowe.
• wydawanie dowowdów osobistych
4. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV)
• list motywacyjny
• oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydata wymagane będzie zaświadczenie o niekaralaności),
• kserokopie świadectw pracy
• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
• referencje
• zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
• dokument poświadczający wykształcenie
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, w sekretariacie lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds.ewidencji ludności , w terminie do dnia 25.09.2007 do godz. 15,30
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Dobra,2007.09.10
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Arkadiusz Mitłosz | 17-09-2007 12:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 10-09-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 17-09-2007 12:17 |