System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I PARAPETÓW DREWNIANYCH NA PCV
BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na realizację zadania p.n.
„DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I PARAPETÓW DREWNIANYCH NA PCV,
W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W DOBREJ”
Termin realizacji (wymagany) - 17.09.2007 r.
Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia - SIWZ, można odebrać w Urzędzie Miejskim w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, pok. nr 14 od dnia 01.08.2007 r. w godz. 800-1500, lub na stronie internetowej www.bip.dobragmina.pl.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest Pan Sebastian Kuran, tel. (091)3914538.
Wadium - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Termin wpłaty wadium - do dnia 17.08.2007 r.
Miejsce wpłaty wadium: kasa Urzędu Miejskiego w Dobrej lub na konto: Bank Spółdzielczy Goleniów, Oddział w Chociwlu, nr konta 36937510415502447120000010.
Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, do dnia 20.08.2007r. do godz. 1200.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego - pok. nr 8. Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na dostawę i wymianę okien i parapetów drewnianych na PCV, w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej. Nie otwierać przed 20.08.2007 r. godz. 1300”.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100 %
Oferent winien złożyć jedną ofertę zawierającą wynagrodzenie w cenie netto i brutto za wykonanie robót remontowych zgodnie z zakresem rzeczowym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty i zawrze umowę w terminie 7 dni z wybranym oferentem.
Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z zastosowaniem obowiązujących preferencji krajowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dobra, dn. 31.07.2007 r.
P.O. BURMISTRZA DOBREJ
DOROTA KISIEL
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Arkadiusz Mitłosz | 01-08-2007 10:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator | 01-08-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 01-08-2007 10:16 |