System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dostawa materiałów budowlanych do remontu lokali komunalnych na terenie Gminy Dobra
Dobra, dnia 14.11.2014 r.
oznaczenie sprawy: DGMiK.271.09.2014.SK
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO REMONTU LOKALI KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
3. Tryb postępowania
Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
4. WYKAZ WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY WRAZ ZE STRESZCZENIEM OCENY OFERT - w załączniku.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
=======================================================
Znak sprawy: DGMiK.271.09.2014.SK
GMINA DOBRA
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO REMONTU LOKALI KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
Sporządził: Sebastian Kuran
Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający:
Gmina Dobra reprezentowana przez: p. Barbarę Wilczek – Burmistrza Dobrej
ul. Rynek 1, 72 – 210 Dobra, tel. (91) 39 14 528, fax (91) 57 90 541, województwo zachodniopomorskie, powiat łobeski
NIP : 856-13-99-133, REGON : 811684315
e-mail : s.kuran@dobragmina.pl, www.bip.dobragmina.com.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Opis przedmiotu zamówienia:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO REMONTU LOKALI KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
4. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, które zostaną wykorzystane do remontu mieszkań komunalnych na terenie Gminy Dobra, z podziałem na następujące zadania:
- Zadanie A - materiały towarzyszące wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,
- Zadanie B - powłoki malarskie, materiały do remontu tynków, gładzie szpachlowe,
- Zadanie C - drobny sprzęt,
- Zadanie D - środki BHP, w tym odpowiednia odzież robocza, i środki higieny,
- Zadanie E - środki czystości do sprzątania.
5. Termin realizacji zamówienia: 28 listopada 2014 r.
Pozostałe warunki w załączonym zapytaniu ofertowym
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 06-11-2014 15:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-11-2014 | |
Ostatnia aktualizacja: | Administrator | 14-11-2014 14:12 |