System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Oferta świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą urządzeń w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Dobra, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dobra, dn. 14.03.2014 r.
Znak sprawy: PIK.MM.04.042.5.14
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Gmina Dobra z siedzibą w Dobrej 72-210, Rynek 1, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobra”realizowanego na postawie umowy numer: POIG.08.03.00-32-193/13-01 zawartej pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, a Gminą Dobra, zaprasza do złożenia oferty na:
Przedmiot zamówienia:
Oferta świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą urządzeń w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Dobra”, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej
- projekt nr POIG.08.03.00-32-327/13-01 w ramach działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” osi priorytetowej 8. „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy: świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu wraz
z dostawą urządzeń w ramach projektu.
Niniejsze postępowanie ofertowe prowadzone jest na podstawie art. 4, ust. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami). Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 14000 euro.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Dostęp do Internetu dla 30 gospodarstw domowych na terenie Gminy Dobra w terminie
od 1.04.2014 r. do 31.03.2015 r. -
Wykonawca powinien dostarczyć zestaw urządzeń zapewniających podłączenie komputera
z Internetem, - Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne urządzenia do skonfigurowania połączenia (urządzenia dostępowe, okablowanie, anteny kierunkowe itp.),
- urządzenia dostępowe muszą posiadać interfejs LAN (Ethernet 10/100, RJ-45) lub USB lub WIFI;
- Prędkość minimalna: - download: 2 Mb/s - upload: 512 Kb/s
- Minimalny zaproponowany miesięczny transfer danych: 10 GB;
- Oferent powinien zagwarantować stały dostęp do Internetu;
- Czas usunięcia usterki – do 24 godzin od momentu zgłoszenia administratorowi sieci;
- Uruchomienie połączenia powinno nastąpić do 01.04.2014 r.;
- Zamawiający wyklucza rozwiązania wymagające ingerencji wewnątrz obudowy komputera,
- Instalacja i konfiguracja Internetu wraz z dostawą powinna zakończyć się do dnia 31 marca 2014 r.
Dodatkowe wymagania:
- Wykonawca będzie zobowiązany do: konfiguracji, naprawy, utrzymania bądź wymiany zamontowanych przez siebie urządzeń przez okres gwarancyjny – 12 miesięcy, z każdej czynności serwisowania konieczny będzie protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
- Przed złożeniem oferty zaleca się wizję w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dla zgłoszonych przez Zamawiającego lokalizacji. Lokalizacje miejsc świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu to tereny sołectw Gminy Dobra.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 31 marca 2014 r.
Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert
Termin składania ofert:
24.03.2014 r. do godziny 10:00
Miejsce składania ofert:
Gmina Dobra z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dobrej, 72-210 Dobra, Rynek 1, w Sekretariacie, pokój nr 8
Termin otwarcia ofert:
24.03.2014 r. o godzinie 10:30
Miejsce otwarcia ofert:
Gmina Dobra z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Rynek 1, sala konferencyjna, nr 2 (parter)
Zamawiający będzie brał pod uwagę:
1. Cenę dostępu do Internetu brutto;
2. Cenę zakupu zestawu urządzeń zapewniających podłączenie komputera z Internetem;
3. Jakość zaproponowanych urządzeń i łatwość ich podłączenia;
4. Ilość zaproponowanego miesięcznego transferu danych;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków oferty złożonych przez Oferentów.
Wymagania formalne:
1. Wykonawca określi cenę netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto wykorzystując do tego celu formularz oferty.
2. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę są wiążące i zostaną wprowadzone do umowy. Ceny podane przez Wykonawcę nie podlegają zmianom w trakcie realizacji umowy.
3. Wszystkie elementy oferty powinny zawierać w sobie ewentualne upusty stosowane przez Wykonawcę, tzn. muszą być one wkalkulowane w cenę oferty.
4. Ceny należy podać w walucie polskiej.
5. Wszystkie ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Koperta winna być zaadresowana następująco:
Gmina Dobra
Rynek 1,
72-210 Dobra
w Sekretariat, pokój nr 8
„Oferta świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą urządzeń”
Nie otwierać przed 24.03.2014 r. do godziny 10:30
Dokumenty, jakie wykonawcy zobowiązani są przedstawić wraz z ofertą (zał. 1):
1) aktualny odpis z właściwego rejestru (w przypadku firmy), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym
w niniejszym zaproszeniu oraz została uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający może nie przyznać zamówienia jeśli oferta najkorzystniejsza nie będzie odpowiadała interesowi publicznemu.
Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o decyzji Zamawiającego oraz określony będzie termin zawarcia umowy. O wyborze oferty najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni na pisemnie lub za pomocą telefaxu lub drogą elektroniczną wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Załączniki:
1. Załącznik nr 1_formularz ofertowy,
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 14-03-2014 12:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 14-03-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Administrator | 14-03-2014 12:22 |