System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Protokół Nr II/2010 z dnia 03 grudnia 2010 r.
Protokół Nr II /2010 z sesji Rady Miejskiej w D o b r e j z dnia
03 grudnia 2010 r.
1. Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej otworzył i obradom przewodniczyła przewodnicząca Rady Miejskiej Pani Jolanta Siekiera.
Miejsce obrad - sala konferencyjna zaplecza Miejskiej Hali Sportowej
w Dobrej.
Początek obrad - godzina 1400
Na podstawie listy obecności Przewodnicząca Rady stwierdziła, że na sali
znajduje się odpowiednia ilość radnych do obradowania i podejmowania prawomocnych uchwał.
Następnie przedstawiła radzie projekt porządek obrad, który przedstawia się następująco:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie quorum
- ustalenie porządku obrad
- przyjęcie protokołu z ostatniej sesji
2.WYDANIE ZAŚWIADCZENIA PRZEZ PRZEWODNICZĄCEGO
GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ O WYBORZE BURMISTRZA.
3. ZŁOŻENIE ŚLUBOWANIA PRZEZ BURMISTRZA.
4. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego,
- w sprawie ustalenia ilości członków komisji Rady Miejskiej w Dobrej,
- w sprawie wyboru członków komisji Rady Miejskiej w Dobrej,
- w sprawie wyboru przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA
SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
6. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Porządek obrad bez uwag został przyjęty przez Radę - 13 głosami za - jednogłośnie.
Protokół z ostatniej sesji był do wglądu i radni mieli możliwość zapoznania się z jego treścią
Protokół bez uwag został przyjęty 13 głosami za - jednogłośnie.
Ad. pkt 2 WYDANIE ZAŚWIADCZENIA PRZEZ ZASTĘPCĘ
PRZEWODNICZĄCEGO GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ O
WYBORZE BURMISTRZA
Zastępca Gminnej Komisji Wyborczej Pan Stanisław Kowalczyk wręczył zaświadczenie i gratulował Pani Burmistrz tak dużego poparcia i życzył dalszej owocnej pracy.
Ad. pkt 3 ZŁOŻENIE ŚLUBOWANIA PRZEZ BURMISTRZA.
Pani Burmistrz złożyła wobec Rady ślubowanie. Przewodnicząca poinformowała, że ślubowanie można zakończyć zdaniem „Tak mi dopomóż Bóg”.
Tekst roty ślubowania odczytała (fragmentami), fragmentami P. Burmistrz powtarzała- „Obejmując urząd bur mistrza gminy i miasta Dobra, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności, a powierzony urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego o pomyślności mieszkańców gminy i miasta”
Po akcie powiedziała, że tak pracować musimy żeby była to praca owocna dla mieszkańców naszej gminy i zrobi wszystko, by powierzony urząd sprawować sumiennie i uczciwie.
Ad. pkt 4 PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie wygaśnięcia mandatu
Pani Przewodnicząca Rady wyjaśniła, że do biura Rady Miejskiej wpłynęła informacja od Gminnego Biura Wyborczego, na podstawie której stwierdzono, że nowo wybrany radny w dniu wyborów nie posiadał prawa wybieralności. Rady złożył ślubowanie na pierwszej sesji obecnej kadencji
Dwa dni później odbyła się kolejna sesja. Na niej to radny podziękował wyborcom za zaufanie, przeprosił za całe zamieszanie.
Wszyscy zaś radni podjęli uchwałę o wygaśnięciu mandatu Pana Rafała Pałki.
Uchwała Nr II/3/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego została przyjęta przez Radę - 13 głosami za - jednogłośnie.
- w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Rewizyjnej,
- w sprawie ustalenia ilości ustalenia ilości członków Komisji Budżetu,
Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa,
- w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury
i Sportu.
Radni zdecydowali jednogłośnie, że w każdej z wyżej wymienionych komisji będzie pracować 5 radnych.
Uchwała Nr II/4/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Rewizyjnej została przyjęta przez Radę -12 głosami za - jednogłośnie.
Uchwała Nr II/5/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa została przyjęta przez Radę - 12 głosami za - jednogłośnie.
Uchwała Nr II/6/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i Sportu została przyjęta przez Radę - 12 głosami za - jednogłośnie.
- w sprawie ustalenia ilości członków Komisji Rewizyjnej
Na członków Komisji Rewizyjne zaproponowano następujących kandydatów, którzy wyrazili zgodę na prace w tejże komisji:
1. Marut Bogumiła
2. Graczykowski Wiesław
3. Stanisławczyk Edward
4. Jaromin Grzegorz
5.Grzywacz Dorota
Pani Maria Bąk uzyskała najmniejszą ilość głosów i nie weszła w skład komisji.
Uchwała Nr II/7/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru członków Komisji Rewizyjnej została przyjęta przez Radę - 10 głosami za, przy 2 głosach wstrzymujących.
- w sprawie wyboru członków Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego
i Rolnictwa
Na członków Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa zaproponowano następujących radnych, którzy wyrazili zgodę na pracę w tej komisji:
1. Stanisławczyk Edward
2. Kontowicz Antoni
3. Bąk Maria
4. Ciołek Kamila
5. Łojek Kazimierz
Innych kandydatur nie zgłoszono.
Uchwała Nr II/8/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru członków Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa została przyjęta przez Radę - 12głosami za - jednogłośnie.
- w sprawie wyboru członków Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i
Sportu
Na członków Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i Sportu zaproponowano następujących radnych, którzy wyrazili zgodę na prace w tej komisji:
1. Ciołek Kamila
2. Gałka Piotr
3.Marut Bogumiła
4. Grzywacz Dorota
5. Padziński Damian
W skład tej komisji nie weszła radna Maria Bąk tu również uzyskała najmniejszą ilość głosów.
Uchwała Nr II/9/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r.
W sprawie wyboru członków Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i Sportu została przyjęta przez Radę - 12 głosami za jednogłośnie.
- w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
Radni zaproponowali na przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Pani Bogumiłę Marut, która wyraziła zgodę. Innych kandydatur nie zgłoszono.
Uchwała Nr II/10/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru przewodniczącego Komisji Rewizyjnej została przyjęta przez Radę - 11 głosami za przy 1 głosie wstrzymującym.
- w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Budżetu, Rozwoju
Gospodarczego i Rolnictwa
Radni zaproponowali na przewodniczącego Komisji Pana Edwarda Stanisławczyka, który wyraził zgodę. Innych kandydatur nie zgłoszono.
Uchwała Nr II/11/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa została przyjęta przez Radę - 11 głosami za przy 1 głosie wstrzymującym.
- w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Społecznej, Oświaty,
Kultury i Sportu
Radni zaproponowali na przewodniczącego Komisji Pani Dorotę Grzywacz, która wyraziła zgodę. Innych kandydatur nie zgłoszono.
Uchwałą Nr II/12/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i Sportu została przyjęta przez Rade - 11 głosami za przy 1 głosie wstrzymującym.
Ad. pkt 5 INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA
ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
Skarbnik Gminy Sławomir Brodniak poinformował, że do końca roku powinien być uchwalony budżet na rok 2011.
Jednak ostateczny termin może przesunąć się do stycznia przyszłego roku.
Dlatego jesteśmy z P. Burmistrz do dyspozycji Państwa, jeśli będą jakieś pytania wątpliwości. Wszelkie materiały znajdują się też w biurze rady.
Nie kryję dodał, że wolałby, aby ten budżet uchwalić w jeszcze w tym roku.
Ad. pkt 6 ZAKOŃCZENIE OBRAD
Wobec zrealizowania porządku obrad Przewodnicząca Rady o godz.
1520.
Protokołowała
Barbara Ostrowska
inspektor
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Ostrowska | 10-01-2011 08:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Ostrowska | 10-01-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 10-01-2011 08:52 |