System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Uchwała Nr XLVIII/315/2010
UCHWAŁA NR XLVIII / 315 / 2010
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 30 września 2010 roku
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze
Na podstawie art. 266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r Nr 157 poz. 1240; z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835,)
Rada Miejska w Dobrej uchwala co następuje:
§ 1. Zobowiązuje się Burmistrza Gminy Dobra do przedstawiania Radzie Miejskiej w Dobrej do dnia 31 sierpnia każdego roku, pisemnej informacji o:
przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra za I półrocze,
kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć,
przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze.
§ 2.
1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra za I półrocze powinna obejmować:
Część tabelaryczną odzwierciedlającą załączniki do uchwały budżetowej na dany rok, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
Część opisową zawierającą:
omówienie ogólne stopnia realizacji dochodów budżetowych,
omówienie ogólne stopnia realizacji wydatków bieżących i majątkowych budżetu gminy,
omówienie ogólne realizacji przychodów i rozchodów budżetowych,
omówienie przewidywanych wskaźników długu,
informację o stanie zobowiązań i wierzytelności gminy, w tym wymagalnych.
2. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć ujętych w załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej powinna obejmować:
Część tabelaryczną zawierającą zestawienie wykonania wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć ujętych w załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej,
Część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji wieloletniej prognozy finansowej,
3. Informacja o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze powinna obejmować :
1) Część tabelaryczną zawierającą zestawienie wykonania planów finansowych instytucji, w szczegółowości nie mniejszej niż w planach finansowych wraz z wyszczególnieniem stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
2) Część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji planów finansowych instytucji, ze szczególnym uwzględnieniem odchyleń od planu.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Ostrowska | 11-10-2010 10:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-10-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 11-10-2010 10:03 |