System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Plan działania Urzędu Miejskiego w Dobrej na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami na lata 2021-2025
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.) ustala się plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
DIAGNOZA
Działanie |
Zalecenia do wdrożenia |
Dostępność architektoniczna |
|
Dostępność cyfrowa |
|
Dostępność informacyjno-komunikacyjna |
|
HARMONOGRAM
Dostępność architektoniczna
Lp. |
Element planu |
Termin realizacji |
Niezbędne działania |
Osoba/komórka organizacyjna odpowiedzialna za wdrożenie |
1 |
Oznaczenie krawędzi schodów pomiędzy kondygnacjami (wyróżnienie początku |
2021 – 2025 |
|
Mienie komunalne |
2 |
Dostosowanie toalet do potrzeb osób |
2021 – 2025 |
|
Mienie komunalne |
3 |
Wykonanie instalacji alarmowej w toalecie dla osób z niepełnosprawnością |
2021-2025 |
|
Mienie komunalne |
4 |
Montaż nakładek na poręcze z oznaczeniem kondygnacji w alfabecie Braille'a |
2021-2025 |
|
Mienie komunalne |
Dostępność cyfrowa
Lp. |
Element planu |
Termin realizacji |
Niezbędne działania |
Osoba/komórka organizacyjna odpowiedzialna za wdrożenie |
1 |
Dostosowanie strony internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 848) |
2021 – 2025 |
|
Redaktor strony internetowej |
2 |
Aktualizacja Deklaracji dostępności Urzędu Miejskiego w Dobrej |
2021 – 2025 |
|
Koordynator ds. dostępności |
3 |
Szkolenia dla pracowników w zakresie dostępności cyfrowej |
2021 - 2025 |
|
Koordynator ds. dostępności |
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Lp. |
Element planu |
Termin realizacji |
Niezbędne działania |
Osoba/komórka organizacyjna odpowiedzialna za wdrożenie |
1 |
Umożliwienie osobom |
Działanie ciągłe |
|
Koordynator ds. dostępności Redaktor strony internetowej |
2 |
Instalacja zdalnego dostępu do usługi tłumacza języka migowego on-line |
2021 - 2025 |
|
Osoby merytoryczne |
3 |
Instalacja urządzenia do obsługi osób słabosłyszących |
2021 - 2025 |
|
Osoby merytoryczne |
4 |
Zapewnienie na stronie internetowej Urzędu logicznej, spójnej, przejrzystej i przewidywalnej informacji o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Dobrej w postaci elektronicznego pliku |
2021 - 2025 |
|
Redaktor strony internetowej |
5 |
Realizacja art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami |
Działanie ciągłe |
|
Koordynator ds. dostępności Redaktor strony internetowej |
6 |
Popularyzowanie wśród pracowników Urzędu Miejskiego w Dobrej informacji na temat różnych rodzajów niepełnosprawności oraz właściwych zachowań w kontakcie z osobami z niepełnosprawnością |
Działanie ciągłe |
Szkolenie wewnętrzne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Dobrej |
Osoby merytoryczne |
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Kuran | 03-07-2024 13:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 03-07-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 03-07-2024 13:43 |