Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zawiadomienie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na ,, Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino I o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 100 obręb Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania".

 

                                                                                     Dobra, dnia 26.11.2019 r.

OŚiGW.6220.1.21.2019.AW     

   ZAWIADOMIENIE O WYDANIU DECYZJI ŚRODOWISKOWEJ  
DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA:

 ,,Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino I o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 100 obręb Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania”.

 

         Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2018 r. poz. 2081 z późn.zm),

zawiadamiam

            o wydaniu decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 26.11.2019 r. znak: OŚiGW.6220.1.21.2019.AW o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ,, Budowie farmy fotowoltaicznej PV Anielino I o mocy wytwórczej do 1 MW na działce o nr ewidencyjnym 100 obręb Anielino, (gmina Dobra, pow. łobeski) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, magazynem energii, stacją ładowania”.

 

 Decyzja została wydana na wniosek z dnia 28.12.2019 r., który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Dobrej, w dniu 31.12.2019 r., firmy Greenprojekt 10
Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Górników z ,,Danuty” 25/60 w Jaworznie.

Jednocześnie zawiadamiam, że zainteresowane strony mają możliwość zapoznania się z treścią wydanej decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym
z opinią: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, Wydział Spraw Terenowych w Koszalinie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Szczecinie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7 30 – 15 30 .

Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra.                                                                 

Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

BURMISTRZ DOBREJ

KRZYSZTOF WRZESIEŃ

 

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

        

                                                                                             

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Witkowska 28-11-2019 13:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Witkowska 28-11-2019
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Witkowska 02-12-2019 15:10