System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obwieszczenie - zawiadomienie stron postępowania o wezwaniu inwestora- tj. firmy Eco Asset Management Sp. z o.o. z siedzibą przy Placu Rodła 8 w Szczecinie do pisemnego złozenia wyjaśnień i uzupełnień do przedłożonej karty informacyjnej przedsięwzięcia polegającego na :,,Budowie Instalacji Fotowoltaicznej Błądkowo", realizowanej na terenie działki nr 158 obręb Błądkowo.
Dobra, dnia 13.12.2013 r.
OŚ i GW.6220.3.10.2013.AW
OBWIESZCZENIE – ZAWIADOMIENIE
Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz.U.2013 r., poz. 1235), informuję, że w związku z prowadzeniem sprawy w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie Instalacji Fotowoltaicznej Błądkowo”, realizowanej na terenie działki nr 158 obręb Błądkowo,
zawiadamiam strony postępowania
o wezwaniu Inwestora (pismem z dnia 13.12.2013 r. znak:OŚiGW.6220.3.9.2013.AW, na podstawie pisma Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, Wydział Spraw Terenowych w Koszalinie z dnia 10.12.2013 r., ktore wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Dobrej w dniu 12.12.2013 r.) do pisemnego złożenia wyjaśnień
i uzupełnień do przedłożonej karty informacyjnej przedsięwzięcia, polegającego na: ,,Budowie Instalacji Fotowoltaicznej Błądkowo”, realizowanej na terenie działki nr 158 obręb Błądkowo, w następującym zakresie:
1. Przedstawienia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko i jego komponenty, w fazie realizacji, uwzględniając przewidywane oddziaływania pochodzące od przedmiotowej inwestycji w powiązaniu z planowaną do realizacji bigazownią.
2. Określenia odległości planowanej inwestycji od istniejącej zabudowy wraz z określeniem jej rodzaju.
3. Podania informacji, czy w związku z realizacją inwestycji wiąże się wycinka drzew
i krzewów. W przypadku wycinki należy podać informacje na temat ilości, pierśnicy, wieku i przynależności gatunkowej drzew i krzewów planowanych do wycięcia, jak również informacje dotyczące występowania gniazd ptaków lub dziupli oraz zasiedlania drzew przez gatunki chronione. W przypadku, gdy drzewa zakwalifikowane do wycinki będą stanowić potencjalne miejsce występowania chronionych gatunków zwierząt, należy zaproponować środki minimalizujące negatywny wpływ wycinki na środowisko przyrodnicze i przeciwdziałające ewentualnemu naruszeniu przepisów o ochronie gatunkowej.
4. Podania informacji, czy planowana inwestycja jest przewidziana do współfinansowania przez Unię Europejską, wraz z określeniem z jakiego programu.
Uzupełnienie należy przedłożyć w terminie do 27.12.2013 r., na adres:
1. Gmina Dobra, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra.
2. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Wydział Spraw Terenowych w Koszalinie, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin
W przypadku nie przedłożenia uzupełnienia do karty informacyjnej przedsięwzięcia, zgodnie z zakresem określonym w niniejszym wezwaniu, we wskazanym wyżej terminie, sprawa będzie rozpatrzona w oparciu o istniejące i posiadane przez organ materiały, co może mieć istotny wpływ na treść rozstrzygnięcia.
Inwestorem przedsięwzięcia polegającego na ,,Budowie Instalacji Fotowoltaicznej Błądkowo”, realizowanej na terenie działki nr 158 obręb Błądkowo, jest firma:
ECO Asset Management Sp. z o.o.
Plac Rodła 8
70-419 Szczecin.
Od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530, w pokoju nr 14, tel. 91/39 14 538 strony postępowania mogą zapoznawać się z pismem wzywającym Inwestora do uzupełnienia oraz składać uwagi i wnioski w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym- na adres sekretariat@dobragmina.pl- w temacie wniosku należy wpisać ,,Decyzja środowiskowa dotycząca budowy instalacji fotowoltaicznej Błądkowo, realizowanej na terenie działki nr 158 obręb Błądkowo”.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 k.p.a. w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.)- niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl , wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo Sołectwa.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
BURMISTRZ DOBREJ
BARBARA WILCZEK
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Witkowska | 13-12-2013 12:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Witkowska | 13-12-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 31-05-2023 15:25 |