Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o I przetargu - lokal mieszkalny Błądkowo 14/3


O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U

Burmistrz Dobrej

Ogłasza pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w budynku gospodarczym położonych we wsi Błądkowo, powiat łobeski

Oznaczenie nieruchomości

numer działki

powierzchnia działki w m2

cena wywoławcza netto

wadium 10%

postąpienie nie mniej niż

Lokal mieszkalny, Błądkowo 14/3

8/8

354

(udział 358/1000)

26.100,00 zł

2.610,00 zł

265,00 zł

Pomieszczenie gospodarcze

8/7

1288

(udział 190/1000)

3.610,00 zł

361,00 zł

37,00 zł

Przedmiotem sprzedaży jest: lokal mieszkalny nr 3, o pow. 38,05 m2 składający się z jednego pokoju, kuchni, łazienki (bez wyposażenia) oraz sieni umiejscowiony na parterze w budynku we wsi Błądkowo 14, wraz z udziałem do 358/1000 w budynku i działce gruntowej nr 8/8. Lokal posiada instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. Jednocześnie z lokalem związane jest przynależne pomieszczenie w budynku gospodarczym położonym na działce nr 8/7, obręb Błądkowo w udziale w budynku i działce gruntowej 190/1000.

KW - działki SZ1L/00018750/7, KW - lokalu SZ1L/19216/9, KW - działki z budynkiem gospodarczym SZ1l/18751/4. Objęte przetargiem nieruchomości stanowią jedną całość i nie mogą być sprzedane oddzielnie. Sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT.

W/w nieruchomości nie są obciążone żadnymi prawami rzeczowymi, prawami osób trzecich ani hipotekami. Postąpienie - nie mniej niż umieszczone w ogłoszeniu, o wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium na konto: Bank Spółdzielczy Goleniów, nr 26 9375 1041 5502 4471 2000 0190 najpóźniej do dnia 30.01.2018 roku, datą uiszczenia wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty .

Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ulica Rynek 1, w dniu 05 lutego 2018 r. rozpoczęcie o godzinie 1000 w pokoju nr 16. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. W przypadku przegrania przetargu wadium zostanie w całości wypłacone w ciągu trzech dni od dnia zamknięcia przetargu. Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwraca się. O miejscu i terminie podpisania umowy notarialnej zwycięzca przetargu zostanie poinformowany w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu zgodnie z art. 41 ustawy o gospodarce nieruchomości. Warunkiem podpisania umowy jest zapłata ustalonej kwoty w przetargu na konto gminy. Należność za nabycie nieruchomości wpłaca się najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej, datą dokonania wpłaty jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty. Wszelkie koszty notarialne i sądowe pokrywa strona kupująca.

Zastrzega się prawo odwołania ogłoszonego przetargu.

Szczegółowych informacji udziela Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, tel. 91 39 14 528 wew. 115.

Dobra, dnia 02.01.2018 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marysia Elert 02-01-2018 13:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marysia Elert 02-01-2018
Ostatnia aktualizacja: - 02-01-2018 13:43