System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o konkursie
Burmistrz Dobrej
ul. Rynek 1
72-210 Dobra
ogłasza otwarty konkurs ofert na:
Realizację zadania publicznego w zakresie powierzenia procesu reintegracji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym z terenu gminy Dobra w 2018 roku
-
Informacje wprowadzające
-
Podstawą prawną do prowadzenia niniejszego konkursu i realizacji będącego jego przedmiotem zadania jest:
-
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817) - zwana dalej w treści ogłoszenia Ustawą;
-
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016 r. poz. 1300) - zwane dalej w treści ogłoszenia Rozporządzeniem.
-
Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077).
-
Przedmiotem konkursu jest realizacja zadania publicznego, polegającego na powierzeniu procesu reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu gminy Dobra w 2018 roku. W zakres zadania wchodzi przede wszystkim przeprowadzenie dla wybranych osób:
-
szkolenia zawodowego w specjalnościach umożliwiających reintegrację zawodową na lokalnym rynku pracy;
-
zapewnienia uczestnikom zajęć spotkań z psychologiem, pracownikiem socjalnym, pedagogiem lub doradcą zawodowym - co najmniej raz w tygodniu wraz z dostarczeniem szkolonym osobom wszelkich niezbędnych do uczestniczenia w kursach materiałów
i narzędzi; -
zapewnienia uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy;
-
zapewnienia uczestnikom szkolenia z zakresu bhp oraz zapewnienie niezbędnej odzieży ochronnej;
-
zapewnienia transportu uczestników do miejsca realizacji zadań;
-
organizacji spotkań integracyjnych dla uczestników.
-
Wysokość planowanych środków przeznaczonych na realizację zadania:
65.800,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy osiemset złotych 00/100).
Środki te zostaną przekazane zwycięzcy konkursu w dwóch ratach - 50% kwoty w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy na realizację zadania, 50% kwoty po złożeniu i zaakceptowaniu przez Zleceniodawcę sprawozdania za drugi kwartał 2018 r.
-
Zasady przyznawania dotacji
-
Dotacja zostanie przyznana zwycięzcy niniejszego konkursu.
-
Oferty na realizację zadania będącego przedmiotem konkursu mogą składać wszelkie podmioty wymienione w art. 3 Ustawy.
-
Burmistrz Dobrej dokona wyboru zwycięzcy konkursu na podstawie oceny merytorycznej złożonych ofert, ze szczególnym uwzględnieniem:
-
możliwości realizacji zadania przez oferenta na podstawie posiadanych przez niego zasobów technicznych, kadrowych i prawnych;
-
doświadczenia oferenta w zakresie objętym zadaniem;
-
rzetelności oferenta na podstawie dostarczonych przez niego sprawozdań finansowych;
-
przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania w odniesieniu do jego zakresu rzeczowego.
-
Realizacja zadania zostanie powierzona zwycięzcy konkursu w formie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do Rozporządzenia.
-
Organizacje pozarządowe, inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy przyjmują zlecenie realizacji zadania na zasadach określonych w umowie, a Burmistrz Dobrej zobowiązuje się do przekazania na realizację zadania odpowiednich środków publicznych w formie dotacji.
-
Terminy i warunki realizacji zadania
-
Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
-
Warunki realizacji:
-
Zwycięzca konkursu zobowiązany jest do realizacji zadania w sposób ściśle zgodny z obowiązującym prawem, złożoną przez siebie ofertą, uwzględniając wytyczne Zleceniodawcy, a w szczególności do prowadzenia przejrzystej i wyczerpującej dokumentacji rzeczowo - finansowej.
-
Osoby objęte zadaniem to mieszkańcy Gminy Dobra.
-
Zwycięzca konkursu będzie prowadził odrębny rachunek bankowy na który przekazane zostaną środki publiczne przeznaczone na realizację zadania oraz na którym prowadzone będą wszelkie operacje związane z gospodarowaniem tymi środkami.
-
Zwycięzca konkursu zobowiązany jest do umożliwienia Burmistrzowi Dobrej kontroli realizacji zadania zarówno pod względem rzeczowym jak i finansowym - w każdym czasie, zarówno na wniosek pisemny jak i ustny.
-
Zadanie zostanie zrealizowane własnymi siłami zwycięzcy konkursu chyba, że Burmistrz Dobrej zezwoli na powierzenie części realizacji zadania innemu, wskazanemu przez zwycięzcę konkursu podmiotowi.
-
Opis sposobu przygotowania oferty.
-
Oferta powinna być przygotowana:
-
zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia i zawierać:
-
szczegółowy zakres rzeczowy zadania proponowanego do realizacji;
-
termin i miejsce realizacji zadania;
-
szczegółową kalkulację przewidywanych kosztów realizacji;
-
informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę (w zakresie którego dotyczy zadanie);
-
informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych na realizację zadania z innych źródeł;
-
deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania;
-
finansowe oraz merytoryczne rozliczenie przyznanej przez gminę dotacji w 2016 roku;
-
dokumenty potwierdzające wiarygodność i prawną podstawę prowadzenia przez niego działalności (aktualny odpis z rejestru sądowego, statut itp.);
-
oświadczenie o zobowiązaniu się do prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej środków otrzymanych z budżetu gminy oraz wyodrębnionego (do operacji na środkach publicznych) konta bankowego;
-
na piśmie (wydruk komputerowy, druki wypełnione pismem drukowanym lub maszynopis);
-
w języku polskim.
-
Każda strona oferty powinna być ponumerowana i podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania składającego ofertę. Oferta powinna zawierać aktualne dokumenty potwierdzające umocowanie prawne podpisującego.
-
Oferta powinna zostać złożona w szczelnie zamkniętej i opatrzonej adresem oferenta kopercie z dopiskiem „Konkurs ofert w zakresie powierzenia procesu reintegracji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym z terenu gminy Dobra w 2018 roku.”
-
Miejsce i termin składania ofert
-
Oferty należy składać w: Urzędzie Miejskim w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra - sekretariat (pok. nr 8) do dnia 10.01.2018 r. do godz. 15.30.
-
Złożoną ofertę oferent może wycofać wyłącznie przed upływem terminu składania - na wniosek pisemny.
-
Oferty które wpłyną do Burmistrza Dobrej po upływie terminu składania zostaną odesłane oferentowi bez rozpatrzenia.
-
Czas związania ofertą jest liczony od dnia otwarcia i wynosi 30 dni.
-
Otwarcie i warunki rozpatrzenia ofert
-
Oferty zostaną rozpatrzone w terminie pozwalającym na zawarcie umowy przed upływem terminu związania ofertą.
-
W celu dokonania oceny złożonych ofert Burmistrz Dobrej powoła komisję konkursową, która przedstawi propozycję oferty najkorzystniejszej.
-
Organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy mogą wchodzić w skład komisji konkursowej rozpatrującej oferty, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, biorące udział w konkursie. Wskazanie osób mających wejść w skład komisji konkursowej powinno nastąpić na piśmie, w terminie do 10.01.2018 r., do godz. 15.00, do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Dobrej ul. Rynek 1, 72-210 Dobra. Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Oferty które nie spełnią warunków określonych w Ustawie, Rozporządzeniu oraz niniejszym ogłoszeniu o konkursie zostaną odrzucone bez rozpatrzenia. Burmistrz Dobrej zastrzega sobie prawo do pisemnego wezwania oferenta do wyjaśnienia treści oferty.
-
Decyzję o udzieleniu dotacji podejmuje Burmistrz Dobrej.
-
Od podjętej decyzji nie przysługuje odwołanie.
-
Ogłoszenie o wyborze ofert zostanie umieszczone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim
w Dobrej oraz na stronach internetowych www.bip.dobragmina.com.pl i www.dobragmina.pl
-
Informacje dodatkowe
-
Wszelkie ogłoszenia oraz informacje dotyczące niniejszego konkursu będą publikowane na bieżąco na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, na stronie internetowej Gminy: www.dobragmina.pl oraz www.bip.dobragmina.com.pl w zakładce konkursy
-
Wysokość środków przeznaczonych na powyższy cel wynosiła w:
-
2007 r. - 63.600,00 zł,
-
2008 r. - 37.200,00 zł,
-
2009 r. - 59.600,00 zł,
-
2010 r - 40.800,00 zł,
-
2011 r. - 40.800,00 zł,
-
2012 r. - 40.800,00 zł,
-
2013 r. - 40.800,00 zł,
-
2014 r. - 40.800,00 zł,
-
2015 r. - 40.800,00 zł,
-
2016 r. - 41.568,00 zł,
-
2017 r. - 65.800,00 zł.
Środki te zostały przekazane : Stowarzyszeniu Współistnienie Centrum Integracji Społecznej „Od Nowa” w Łobzie
-
Wynik konkursu zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra, tj.: (www.bip.dobragmina.com.pl), na stronie internetowej Gminy Dobra tj.: www.dobragmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
-
Niniejszy konkurs ogłoszono w dniu: 19.12.2017r. w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra www.bip.dobragmina.com.pl, na stronie internetowej Gminy Dobra, tj.: www.dobragmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dobrej
Burmistrz Dobrej
Piotr Hebda
Załączniki:
1. Ogłoszenie o konkursie - POBIERZ
2. WZÓR - Oferta realizacji zadania publicznego oferta wspólna realizacji zadania publicznego - POBIERZ
3. WZÓR - Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego - POBIERZ
4. WZÓR - Umowa o realizację zadania publicznego - POBIERZ
5. Oświadczenie o prowadzeniu odrębnej księgowości - POBIERZ
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Kuran | 19-12-2017 14:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 19-12-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Kuran | 19-12-2017 15:22 |