System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o II przetargu - Dobropole 10/2, lokal mieszkalny
Dobra, 24.10.2016r.
O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U
Burmistrz Dobrej
Ogłasza drugi ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego we wsi Dobropole, powiat łobeski
Oznaczenie nieruchomości |
numer działki |
powierzchnia działki w m2 |
cena wywoławcza netto |
wadium 10% |
postąpienie nie mniej niż |
Lokal mieszkalny, Dobropole 10/2
|
425/6 |
1009 udział 85/1000 |
11.000,00 zł |
1.100,00 zł |
110,00 zł |
Przedmiotem sprzedaży jest: lokal mieszkalny nr 2, o pow. 27,50 m2 składający się z jednego pokoju, kuchni, przedpokoju, umiejscowiony na parterze w budynku we wsi Dobropole 10 wraz z udziałem 85/1000 w budynku i działce gruntowej nr 425/6. Lokal posiada instalację elektryczną, lokal jest po pożarze. KW- działki SZ1L/00019310/8, KW - lokalu SZ1L/00019749/4. Sprzedaż zwolniona jest z podatku VAT.
W/w nieruchomość nie jest obciążona żadnymi prawami rzeczowymi, prawami osób trzecich ani hipotekami. Postąpienie - nie mniej niż umieszczone w ogłoszeniu, o wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium na konto Urzędu Miejskiego w Dobrej nr: BS Goleniów, nr 26 9375 1041 5502 4471 2000 0190 najpóźniej do dnia 21.11.2016 roku, datą uiszczenia wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty .
Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ulica Rynek 1, w dniu 25 listopada 2016 r. rozpoczęcie o godzinie 1000 w pokoju nr 2. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. W przypadku przegrania przetargu wadium zostanie w całości wypłacone w ciągu trzech dni od dnia zamknięcia przetargu. Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwraca się. O miejscu i terminie podpisania umowy notarialnej zwycięzca przetargu zostanie poinformowany w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu zgodnie z art. 41 ustawy o gospodarce nieruchomości. Warunkiem podpisania umowy jest zapłata ustalonej kwoty w przetargu na konto gminy. Należność za nabycie nieruchomości wpłaca się najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej, datą dokonania wpłaty jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty. Wszelkie koszty notarialne i sądowe pokrywa strona kupująca.
Zastrzega się prawo odwołania ogłoszonego przetargu.
Szczegółowych informacji udziela Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, tel. 91 39 14 528.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marysia Elert | 27-10-2016 11:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marysia Elert | 27-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 27-10-2016 11:11 |