Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o II przetargu - Dobropole 10/2, lokal mieszkalny


Dobra, 24.10.2016r.

O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U

Burmistrz Dobrej

Ogłasza drugi ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego we wsi Dobropole, powiat łobeski

Oznaczenie nieruchomości

numer działki

powierzchnia działki w m2

cena wywoławcza netto

wadium 10%

postąpienie nie mniej niż

Lokal mieszkalny, Dobropole 10/2

425/6

1009

udział 85/1000

11.000,00 zł

1.100,00 zł

110,00 zł

Przedmiotem sprzedaży jest: lokal mieszkalny nr 2, o pow. 27,50 m2 składający się z jednego pokoju, kuchni, przedpokoju, umiejscowiony na parterze w budynku we wsi Dobropole 10 wraz z udziałem 85/1000 w budynku i działce gruntowej nr 425/6. Lokal posiada instalację elektryczną, lokal jest po pożarze. KW- działki SZ1L/00019310/8, KW - lokalu SZ1L/00019749/4. Sprzedaż zwolniona jest z podatku VAT.

W/w nieruchomość nie jest obciążona żadnymi prawami rzeczowymi, prawami osób trzecich ani hipotekami. Postąpienie - nie mniej niż umieszczone w ogłoszeniu, o wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium na konto Urzędu Miejskiego w Dobrej nr: BS Goleniów, nr 26 9375 1041 5502 4471 2000 0190 najpóźniej do dnia 21.11.2016 roku, datą uiszczenia wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty .

Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ulica Rynek 1, w dniu 25 listopada 2016 r. rozpoczęcie o godzinie 1000 w pokoju nr 2. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. W przypadku przegrania przetargu wadium zostanie w całości wypłacone w ciągu trzech dni od dnia zamknięcia przetargu. Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwraca się. O miejscu i terminie podpisania umowy notarialnej zwycięzca przetargu zostanie poinformowany w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu zgodnie z art. 41 ustawy o gospodarce nieruchomości. Warunkiem podpisania umowy jest zapłata ustalonej kwoty w przetargu na konto gminy. Należność za nabycie nieruchomości wpłaca się najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej, datą dokonania wpłaty jest data uznania rachunku bankowego gminy, a nie data dokonania wpłaty. Wszelkie koszty notarialne i sądowe pokrywa strona kupująca.

Zastrzega się prawo odwołania ogłoszonego przetargu.

Szczegółowych informacji udziela Urząd Miejski w Dobrej, ul. Rynek 1, tel. 91 39 14 528.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marysia Elert 27-10-2016 11:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marysia Elert 27-10-2016
Ostatnia aktualizacja: - 27-10-2016 11:11