Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Spotkania konsultacyjne dotyczące projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej

                    

 

Na podstawie Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej Nr XLVIII/309/2010 z dnia 30 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, poddano konsultacjom projekt określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

Konsultacje przeprowadzono w terminie od dnia 30 września 2016 r. do dnia 13 października 2016 r.

Konsultacje przeprowadzono poprzez zamieszczenie w dniach 30.09.2016 r. do 13.10.2016 r. projektu określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej na stronie internetowej Gminy Dobra: www.dobragmina.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.dobragmina.com.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej.

W dniu 11 października 2016 r. o godzinie 16:00 w świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzęzno, podczas zebrania wiejskiego zorganizowano spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

W dniu 12 października 2016 r. o godzinie 16:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej, zorganizowano spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

W wyznaczonym terminie przeprowadzenia konsultacji poprzez zamieszczenie projektu na stronach internetowych nie wpłynął żaden formularz opinii z wnioskami czy uwagami do konsultowanego projektu określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

W spotkaniach konsultacyjnych z mieszkańcami, przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uczestniczyli mieszkańcy gminy Dobra oraz przedstawiciele lokalnych organizacji.

W trakcie trwania konsultacji społecznych od dnia 30 września 2016 r. do dnia 13 października 2016 r. oraz spotkań konsultacyjnych nie zgłoszono żadnych uwag i nie wniesiono żadnych opinii do konsultowanego dokumentu.

Zgodnie z §6 Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej Nr XLVIII/309/2010 z dnia 30 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, konsultacje uważa się za ważne bez względu na liczbę osób i podmiotów, biorących udział w konsultacjach jeżeli zostały one przeprowadzone w sposób zgodny z uchwałą.

 Przygotował: Sebastian Kuran

Dokumenty do pobrania:

Protokół.pdf - POBIERZ

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Kuran 14-10-2016 13:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 14-10-2016
Ostatnia aktualizacja: - 14-10-2016 13:20