System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obwieszczenie - zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na: 'Budowie fermy norki amerykańskiej w obsadzie 59 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na części działki 15/13, obręb Błądkowo, gmina Dobra'
Dobra, dnia 11.09.2013 r.
DGMiK.6730.21.7.2013.SK
OBWIESZCZENIE – ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), oraz art. 59 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647), zawiadamiam strony postępowania o wszczęciu postępowania administracyjnego, na podstawie wnioskuz dnia02.08.2013r. (data wpływu: 05.08.2013 r.), uzupełnionego w dniu 03.09.2013 r., złożonego przez: Pana Krystiana Jarczewskiego, zam. Błądkowo 5, 72-210 Dobra, za pośrednictwem pełnomocnika: Joanny Grzybowskiej, Pracownia Projektowa Qbatura, ul. Piłsudskiego 23/8,
70-463 Szczecin, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na: „Budowie fermy norki amerykańskiej w obsadzie 59 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na części działki 15/13, obręb Błądkowo, gmina Dobra”.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo sołectwa.
Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 K.p.a, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Otrzymują:
1. Joanna Grzybowska, Pracownia Projektowa Qbatura, ul. Piłsudskiego 23/8, 70-463 Szczecin.
2. Krystian Jarczewski, Błądkowo 5, 72-210 Dobra,
3. Stowarzyszenie na Rzecz Ochrony Natury Wsi Bienice „Ptasi Raj”, Bienice 25, 72-210 Dobra.
4. Strony postępowania w trybie art. 49 kpa.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 12-09-2013 13:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 12-09-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Administrator | 12-09-2013 13:07 |