System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej, administrowanych przez Administrację Mienia Komunalnego w Dobrej, w latach 2013-2014
Dobra: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej, administrowanych przez Administrację Mienia Komunalnego w Dobrej, w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 411826 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Administracja Mienia Komunalnego , ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3914287.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobragmina.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej, administrowanych przez Administrację Mienia Komunalnego w Dobrej, w latach 2013-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie i dostawie oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej przy ul. Strażackiej 2, 72-210 Dobra oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej przy ul. Armii Krajowej 24, 72-210 Dobra w latach 2013-2014, wyprodukowanego według PN-C-96024:2011 w ilości ok. 50 000 litrów, spełniającego następujące parametry jakościowe:
a) zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m,
b) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg,
c) temperatura zapłonu - min. 56oC,
d) gęstość w temp. 15o - nie wyższa niż 0,860 g/ml,
e) lepkość kinetyczna w temp. 20o nie większa niż 6 mm2 /s,
f) skład frakcyjny: do 250o C destyluje nie więcej niż: 65%V/V, do 350o C destyluje nie więcej niż: 85% V/V,
g) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg,
h) pozostałość po spaleniu nie większa niż 0,01% m/m,
i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% m/m,
j) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg/kg.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 2 dni przed wymaganym terminem dostawy do zbiorników w kotłowni Zamawiającego - budynek Gimnazjum w Dobrej przy ul. Strażackiej 2 oraz budynek Biblioteki Publicznej w Dobrej, ul. Armii Krajowej 24.
3. Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
4. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu w przetargu.
5. Warunki płatności za dostawę - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury.
6. Dostawca winien ponadto:
a) dostarczać olej według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy,
b) zabezpieczyć ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym),
c) dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty wykonania i odbiorców - w tym wykonane przynajmniej 2 (słownie: dwie) usługi polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda z nich - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej, ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej,
ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Marek Hatalski
Kierownik
AMK w Dobrej
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 10.10.2013.09.54.38_Ogloszenie.pdf | 2013-10-10 09:54:38 | 163,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 10.10.2013.09.54.49_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:54:49 | 229,7KB | 142 razy |
2 | 10.10.2013.09.54.57_Zalacznik_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:54:57 | 171,2KB | 134 razy |
3 | 10.10.2013.09.55.05_Zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:55:05 | 149,6KB | 85 razy |
4 | 10.10.2013.09.55.18_Zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:55:18 | 140,3KB | 84 razy |
5 | 10.10.2013.09.56.23_Zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:56:23 | 148,6KB | 235 razy |
6 | 10.10.2013.09.56.30_Zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-10 09:56:30 | 94,9KB | 122 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 15.10.2013.17.42.17_Zalacznik_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-15 17:42:17 | 119,5KB | |
2 | 16.10.2013.07.53.53_zmiana_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-16 07:53:53 | 120,8KB | |
3 | 17.10.2013.08.41.26_Wyjasnienia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-17 08:41:26 | 147,1KB | |
4 | 17.10.2013.08.45.39_zmiana_SIWZ_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-17 08:45:39 | 117,0KB | |
5 | 17.10.2013.08.47.19_Zalacznik_nr_1_-_po_zmianach.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-17 08:47:19 | 171,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 18.10.2013.13.12.39_Informacja_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.pdf | 2013-10-18 13:12:39 | 330,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 23.10.2013.14.40.53_Udzielenie_zamowienia.pdf | 2013-10-23 14:40:53 | 125,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 10-10-2013 09:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 10-10-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Administrator | 23-10-2013 14:40 |