Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie Postępowania zakupowego realizowanego przez podmiot dotowany w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków pn. "Remont i rewaloryzacja wieży Kościoła p.w. św. Klary w Dobrej - III Etap"

 

 

 

 

Ogłoszenie postępowania zakupowego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację zadania pn.:

Remont i rewaloryzacja wieży Kościoła p.w. św. Klary w Dobrej - III Etap

 

Informujemy, że w dniu 05.06.2024 r. zostało opublikowane Postępowanie Zakupowe w ramach Rządowego Programu Ochrony Zabytków w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Remont i rewaloryzacja wieży Kościoła p.w. św. Klary w Dobrej - III Etap"

Przedmiot postępowania: Prace konserwatorskie i restauratorskie przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.

Oferty należy składać do dnia: 08.07.2024 r. do godz. 11.00

  • ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie,
  • lub dostarczyć osobiście (wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 604-283-355) na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Klary, dz.nr 1092/3, ul. Armii Krajowej 7a, m. Dobra, powiat łobeski.

Osobą do porozumiewania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Proboszcz Ks. Marek Prusiewicz.

Załączniki do pobrania:

  1. Ogłoszenie postępowania zakupowego
  2. Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy,
  3. Załącznik nr 2 – Wykaz prac,
  4. Załącznik nr 3 – Wykaz osób,
  5. Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
  6. Załącznik nr 5 – Przedmiar robót.
  7. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Kuran 05-06-2024 12:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 05-06-2024
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 05-06-2024 12:44