Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania

Dobra, dnia 17.08.2015 r.

DGMiK.6733.01.9.2015.SK

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 17.08.2015 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne, na podstawie wniosku złożonego przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, za pośrednictwem: Roberta Mituty, ul. Frezjowa 47, 72-003 Dobra Szczecińska, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: „Przebudowie chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 144 ul. Boh. Westerplatte i Słowackiego, na odcinku od ul. Ofiar Katynia do ul. Armii Krajowej (obszar leżący w strefie układu urbanistycznego wpisanego do rejestry zabytków), na terenie działek nr 359, 357, 95/10, 334/9 i 175/1, obręb Dobra, gmina Dobra”.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl, oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1.

Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

Burmistrz Dobrej
mgr inż. Piotr Hebda

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 18-08-2015 09:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 18-08-2015
Ostatnia aktualizacja: Administrator 18-08-2015 09:54