Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze nabór drugi


0x08 graphic
0x08 graphic
U R Z Ą D M I E J S K I W D O B R E J

ul. Rynek 1, 72-210 Dobra

tel. (091) 39 14 528, fax. (091) 57 90 541

e-mail: burmistrz@dobragmina.pl

Burmistrz  Dobrej
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze starszy referent ds. księgowości budżetowej

1. Wymagania niezbędne:
•  obywatelstwo polskie
•  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw
publicznych
•  niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
•  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
•  wykształcenie min. średnie

" minimalny staż pracy w księgowości 2 lata

2. Wymagania dodatkowe:
•  znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, finansów

publicznych i sprawozdawczości budżetowej
•  znajomość pracy w administracji,
•  znajomość przepisów KPA.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku straszy referent ds. księgowości budżetowej

• prowadzenie pełnej księgowości Urzędu Miejskiego oraz Gminy

• sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i statystycznych
• prowadzenie ewidencji mienia komunalnego

  1. Wymagane dokumenty:

•  życiorys zawodowy(CV)
•  list motywacyjny
•  zaświadczenie o niekaralaności - druk zapytania dostępny na bip dobragmina.pl
•  kserokopie świadectw pracy
•  kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
•  dokument poświadczający wykształcenie
• Zaświadczenie lekarskie
•  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

5. drugim etapem konkursu będzie rozmowa kwalifikacyjna

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu
Miejskiego ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, w sekretariacie lub pocztą na adres
Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko  Księgowość budżetowa,
do dnia 04.01.2008r do godz 13,00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)
oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r
Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
 

Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek

Dobra,2007.12.19

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dawid Arkadiusz Mitłosz 19-12-2007 08:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-12-2007
Ostatnia aktualizacja: - 19-12-2007 08:06