Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 48/2022 Burmistrza Dobrej z dnia 30 września 2022 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Gminnych Centralach Informacji i jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Dobra na dzień 31.12.2022 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Ostrowska 20-10-2022 08:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Ostrowska 20-10-2022
Ostatnia aktualizacja: - 20-10-2022 08:51