Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Informacja o wydanej decyzji w dniu 21 maja 2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 10.03.2021 r. znak:WST-K.4220.78.2021.AP, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 08.03.2021 r.znak:ZNS.9022.2.1.7.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 05.03.2021 r.znak:SZ.ZZŚ.3.4360.54.2021.MM, została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.7.21.2020.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew.: 423/1; 423/2; 440/1; 440/2 oraz 424 obręb Dobropole, gmina Dobra?

Dobra, dnia 31.05.2021 r.

OŚiGW.6220.7.25.2020.AW    

Podanie informacji o wydanej decyzji

do publicznej wiadomości

 

            Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247), w związku z art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),

informuję,

że w dniu 21 maja 2021 roku, po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 10.03.2021 r. znak:WST-K.4220.78.2021.AP, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łobzie z dnia 08.03.2021 r.znak:ZNS.9022.2.1.7.2021 oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Stargardzie, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 05.03.2021 r.znak:SZ.ZZŚ.3.4360.54.2021.MM, została wydana decyzja Burmistrza Dobrej, znak: OŚiGW.6220.7.21.2020.AW o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko jednocześnie określająca warunki realizacji i eksploatacji dla przedsięwzięcia polegającego na:

,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew.: 423/1; 423/2; 440/1; 440/2 oraz 424 obręb Dobropole, gmina Dobra”

Inwestor: PVE 193 Sp. z. o. o. z siedzibą przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 7/1 C
 w Bydgoszczy.

W związku z powyższym istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji, która w dniu 31.05.2021 została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej, adres www.bip.dobragmina.pl/ochrona środowiska/informacje/.

Z pozostałą dokumentacją sprawy można się zapoznawać w Urzędzie Miejskim w Dobrej,  przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (91 3914528).

BURMISTRZ DOBREJ

KRZYSZTOF WRZESIEŃ

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Witkowska 31-05-2021 13:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 31-05-2021
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Kuran 31-05-2023 14:41