Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 60/2019 Burmistrza Dobrej z dnia 22 listopada 2019 r. w sprawie powołania stałej komisji do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Dobrej

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Ostrowska 28-11-2019 08:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Ostrowska 28-11-2019
Ostatnia aktualizacja: Barbara Ostrowska 28-11-2019 08:50