System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Informacja o treści złożonych ofert
Dobra, dnia 14 listopada 2019 r.
NR postępowania
FZ.042.01.2019
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
W związku z realizacją przez Gminę Dobra projektu grantowego pn. „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego", POPC.03.01.00-00-0086/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje Społeczeństwa, Działania 3.1: Działania szkoleniowe na rozwój kompetencji cyfrowych, zamieszcza się:
informację z otwarcia ofert złożonych
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Dostawę sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym”.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 58 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100).
Kryteria oceny ofert:
Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia 80% - 80 pkt. (maksymalnie)
Kryterium II - Okres gwarancji i rękojmi 20% - 20 pkt. (maksymalnie)
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 12 listopada 2019 r. do godz. 10.00 złożoną 1 ofertę przez niżej wymienionego Wykonawcę:
Oferta nr 1:
El Toro Bobrowski, Blatkiewicz Spółka Jawna, ul. Racławicka 23, 73-11 Stargard.
Cena brutto – 84 119,70 zł,
Okres gwarancji i rękojmi – 24 miesiące.
Burmistrz Dobrej
mgr inż. Krzysztof Wrzesień
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Kuran | 14-11-2019 10:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-11-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 14-11-2019 10:18 |