System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Konkurs na stanowisko Kierownika Biblioteki Publicznej
BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA KONKURS NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W BIBLIOTECE PUBLICZNEJ W DOBREJ
ul. Armii Krajowej 24
72- 210 DOBRA
1. Kierownicze stanowisko urzędnicze :
Kierownik Biblioteki Publicznej w Dobrej.
2. Wymagania niezbędne:
- określone w art.3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
3. Wymagania dodatkowe:
preferowane wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku bibliotekoznawstwo lub ukończone inne studia wyższe magisterskie oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu bibliotekoznawstwa ,
znajomość zasad gospodarki finansowej w instytucjach kultury oraz niezbędnych przepisów,
umiejętność zarządzania zespołem,
umiejętność obsługi komputera ,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku ,
umiejętność sprawnej organizacji pracy
samodzielność i odpowiedzialność,
biegła znajomość obsługi komputera
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
4. Zakres wykonywanych zadań na kierowniczym stanowisku urzędniczym:
zarządzanie Biblioteką Publiczną w Dobrej oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
przygotowywanie i wprowadzanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych Biblioteki,
tworzenie strategii rozwoju Biblioteki Publicznej w Dobrej,
opracowywanie programów i planów działalności biblioteki,
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na działalność kulturalno - promocyjną w gminie
nadzór nad gromadzeniem, opracowywaniem, przechowywaniem i ochroną materiałów bibliotecznych ze szczególnym uwzględnieniem lektur szkolnych, informatorów, leksykonów, wydawnictw encyklopedycznych oraz literatury pięknej, polskiej i obcej,
nadzór nad udostępnianiem zbiorów bibliotecznych na miejscu, wypożyczaniem do domu, wprowadzeniem w miarę możliwości wypożyczeń międzybibliotecznych,
udzielanie fachowej pomocy w wykorzystaniu zbiorów oraz informacji o ich zawartości,
organizacja form pracy z czytelnikiem, służących popularyzowaniu książki, nauki i czytelnictwa,
współdziałanie z innymi bibliotekami, instytucjami upowszechniania kultury, organizacjami i towarzystwami w rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb oświatowych i kulturalnych społeczeństwa
doskonalenie form i metod pracy bibliotecznej,
prowadzenie działalności edukacyjnej, instrukcyjno-metodycznej, promocyjnej na terenie gminy Dobra
5. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys - C.V.
oświadczenie o niekaralności,
pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Kierownika Biblioteki Publicznej w Dobrej wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
własna koncepcja programowa dotycząca prowadzenia Biblioteki Publicznej w Dobrej z uwzględnieniem zagadnień merytorycznych i ekonomicznych,
kwestionariusz osobowy ,
kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności ( oryginały dokumentów do wglądu )
dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywanej pracy
zaświadczenie o niekaralności,
ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców, inne dokumenty świadczące o osiągnięciach zawodowych kandydata lub o jego dodatkowych kwalifikacjach zawodowych,
6. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej lub przesyłać w terminie do
17 marca 2006 roku
pod adresem :
Urząd Miejski w Dobrej
Ul. Rynek 1
72-210 Dobra
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ? Konkurs na kierownicze stanowisko urzędnicze- Kierownik Biblioteki Publicznej w Dobrej ?.
WSZELKIE INFORMACJE W TEJ SPRAWIE MOŻNA UZYSKAĆ U SEKRETARZA GMINY POD NR TEL. 091-577-78-81
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Arkadiusz Mitłosz | 09-03-2006 10:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-03-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-03-2006 10:10 |