System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
klauzula informacyjna dotycząca danych przetwarzanych w związku z ustawą o ewidencji ludnosci
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku
z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)
Tożsamość administratora |
Administratorami danych osobowych są:
|
Dane kontaktowe administratora |
Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email iod@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Burmistrzem Dobrej można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora . , telefonicznie 91 3914528 lub adresu email sekretariat@dobragmina.pl |
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych |
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mswia.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Administrator – Burmistrz Dobrej wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@dobragmina.pl Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
Cele przetwarzania i podstawa prawna |
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
-wydaniem nowego dowodu osobistego lub paszportu,
|
|
- uzyskania przez Panią/Pana zaświadczenia o danych własnych zgromadzonych w rejestrze PESEL - usunięcia niezgodności danych Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie ustawy o ewidencji ludności. |
Odbiorcy danych |
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami ustawy o ewidencji ludności podmiotom: służbom, organom administracji publicznej, sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych: osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; stronom postępowania administracyjnego jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą: innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach. Odbiorcą danych jest także Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie realizacji zadania udostępnienia Pani/Pana danych oraz Korelacja Systemy Informatyczne Sp. Z o.o. w zakresie niezbędnym do funkcjonowania rejestru mieszkańców. |
Okres przechowywania danych |
Dane w Rejestrze PESEL i w rejestrze mieszkańców będą przetwarzane bezterminowo. |
Prawa podmiotów danych |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, a także danych osób, nad którymi sprawowana jest prawna opieka, np. danych dzieci. |
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. |
Źródło pochodzenia danych osobowych |
|
Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych |
Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy o ewidencji ludności. |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Kisiel | 11-06-2019 15:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-06-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Dorota Kisiel | 13-06-2019 14:57 |