Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania

Dobra, dnia 02.08.2016 r.

DGMiK.6733.01.10.2016.SK

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 09.08.2016 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne, na podstawie wniosku złożonego przez Krzysztofa Września – Prezesa Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Dobrej, ul. Wojska Polskiego 23, 72-210 Dobra, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: „Budowie lokalnej oczyszczalni ścieków w m. Grzęzno, na działce o nr ewid. gruntów nr 347/5 wraz z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do rowu znajdującego się na działce ewid. gruntów nr 347/10 poprzez istniejącą kanalizację sanitarną przebiegającą przez działkę o nr ewid. gruntów nr 347/9, obręb Grzęzno, gm. Dobra oraz modernizacji istniejącego wylotu na działce o nr ewid. gruntów nr 347/10”.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl, oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1.

Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23), zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

 

Burmistrz Dobrej
mgr inż. Piotr Hebda

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 03-08-2016 09:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-08-2016
Ostatnia aktualizacja: Administrator 03-08-2016 09:30