System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Burmistrza Nr 59/2015 z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Gminnych Centrach Informacji i jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Dobra na dzień 31.12.2015 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator | 11-01-2016 10:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Kuran | 11-01-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 11-01-2016 10:16 |