Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na: 'Budowie przepustu oraz likwidacji przepustu w m. Krzemienna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 146 w km 7+00 oraz km 7+010, zlokalizowanej na nieruchomości oznaczonej nr ewid. gruntów 222 Wp i 311 Wp oraz 308 dr i 109 dr w miejscowości Krzemienna, gmina Dobra'

Dobra, dnia 18.03.2014 r.

DGMiK.6733.02.8.2013.SK

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w związku z art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 18.03.2014 r. Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin za pośrednictwem:M-N-G Mosty Nowej Generacji, Krystyna Miecznikowska, ul. Wólczyńska 300A, 01-919 Warszawa, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na: „Budowie przepustu oraz likwidacji przepustu w m. Krzemienna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 146 w km 7+000 oraz km 7+010, zlokalizowanej na nieruchomości oznaczonej nr ewid. gruntów 222 Wp i 311 Wp oraz 308 dr i 109 dr w miejscowości Krzemienna, gmina Dobra”.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl, wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo sołectwa.

Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy
inż. Dorota Kisiel
 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 20-03-2014 09:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 20-03-2014
Ostatnia aktualizacja: - 20-03-2014 09:09