Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obwieszczenie - zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na: 'Budowie fermy norki amerykańskiej w obsadzie 59 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na części działki 15/13, obręb Błądkowo, gmina Dobra'

Dobra, dnia 04.10.2013 r.

DGMiK.6730.21.8.2013.SK

OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1, w związku z art. 79 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), zawiadamiam o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów,  zgłoszenia żądań, złożenia wyjaśnień oraz przeglądania akt sprawy w związku z prowadzonym postępowaniem, na podstawie wniosku złożonego w dniu02.08.2013r. (data wpływu: 05.08.2013 r.), uzupełnionego w dniu 03.09.2013 r., złożonego przez: Pana Krystiana Jarczewskiego, zam. Błądkowo 5, 72-210 Dobra, za pośrednictwem pełnomocnika: Joanny Grzybowskiej, Pracownia Projektowa Qbatura, ul. Piłsudskiego 23/8, 70-463 Szczecin, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na: „Budowie fermy norki amerykańskiej w obsadzie 59 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na części działki 15/13, obręb Błądkowo, gmina Dobra”.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267), niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobragmina.com.pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Rynek 1 oraz właściwego miejscowo sołectwa.

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267) organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Na tej podstawie informuję, że zostały zebrane niezbędne dowody i materiały do wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowym postępowaniu. 

Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym, w terminie 7 dni od dnia skutecznego doręczenia niniejszego obwieszczenia, stronom przysługuje prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie.

Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pok. nr 14, w godzinach pracy, tj. w godz. 730 – 1530.

Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy
inż. Dorota Kisiel

Otrzymują:
1.      Joanna Grzybowska, Pracownia Projektowa Qbatura, ul. Piłsudskiego 23/8, 70-463 Szczecin.
2.      Krystian Jarczewski, Błądkowo 5, 72-210 Dobra,
3.      Stowarzyszenie na Rzecz Ochrony Natury Wsi Bienice „Ptasi Raj”, Bienice 25, 72-210 Dobra.
4.      Strony postępowania w trybie art. 49 kpa.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 07-10-2013 09:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Kuran 07-10-2013
Ostatnia aktualizacja: - 07-10-2013 09:48